שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ירדי עואמי
שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ירדי עואמי

ברגל שמאל: הפועל כפר סבא הפסידה 1:0 להפועל חיפה במחזור הפתיחה

הירוקים שלטו במחצית הראשונה והיו קרובים לעלות ליתרון, אך נחלשו במחצית השנייה וספגו שער מהגבהה לא מוצלחת של המגן השמאלי אלי בלילתי

פורסם בתאריך: 25.8.19 20:54

אכזבה גדולה להפועל כפר סבא במחזור הפתיחה של ליגת העל. הירוקים ירדו הערב (ראשון) מנוצחים 1:0 מול הפועל חיפה באצטדיון המושבה לעיניי כ-2,000 צופים, ובהחלט יכולים לעשות את הדרך הקצרה לכפר סבא עם טעם של החמצה.

המחצית הראשונה הייתה קצבית ובשליטה של הירוקים, כאשר שתי הקבוצות הגיעו למצבים טובים. שוער הפועל חיפה, יסמין בוריץ', הציג יכולת גבוהה ומנע בעיקר מעומר פדידה לכבוש. בדקה ה-29 מבצע גדול של הקפטן, שהסתובב ובעט מהאוויר, הסתיים קרוב למסגרת. בדקה ה-36 שוב היה זה פדידה שבעט מרחוק, אך שוער חיפה הדף. בדקה ה-45 ריצ'רד ורנש מצא את פדידה, ששוב ניסה מ-18 מטרים, אך בוריץ' היה הדף שוב.

ורנש ופדידה. צילום: ירדי עואמי

ורנש ופדידה. צילום: ירדי עואמי

במחצית השנייה היוצרות התהפכו והאורחים היו טובים יותר, בעוד שנראה כי כפר סבא התעייפה. בדקה ה-74 האדומים כבשו, מבלי כל כך להתכוון. המגן אלי בלילתי פרץ מאגף שמאל וניסה להרים לרחבה. ההגבהה הלא מוצלחת הטעתה את השוער איתמר ישראלי ונכנסה לרשת, שער חובה ראשון לכפר סבא העונה, שגם קבע את תוצאת המשחק.

כפר סבא לא הצליחה להביא את האנרגיות כדי לחזור למשחק, והייתה קרובה לספוג שער נוסף. בדקה ה-85 אלמוג בוזגלו כמעט הכפיל אחרי טעות של ההגנה, אך ישראלי הדף וטום שלח הרחיק. הירוקים ינסו להשיג את הנקודות הראשונות שלהם העונה בליגה במחזור הבא, בחוץ מול הפועל קריית שמונה של מסאי דגו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר