אופיר חיים. צילום: ירדי עואמי
אופיר חיים. צילום: ירדי עואמי

גמון ומיזן יעדרו מול ק"ש, אופיר חיים: "הפועל כפר סבא תגיע כדי לנצח"

מאמן הפועל כפר סבא מתכונן למפגש החוץ מול הצפוניים ביום שני. על ההפסד להפועל חיפה אמר: "אני מצפה להרבה יותר מהמחליפים שלי"

פורסם בתאריך: 29.8.19 11:49

אחרי ההפסד המאכזב להפועל חיפה במחזור הפתיחה של העונה, תתארח הפועל כפר סבא ביום שני (20:00) אצל הפועל קריית שמונה. המגן נועם גמון (פציעה בקרסול) והחלוץ בן מיזן (מתיחה בשריר הירך האחורי) ימשיכו להיעדר, בעוד קריית שמונה, אותה מדריך האקס מסאי דגו, תחסר את אורי מגבו ואמיר בן שמעון, שהורחקו בהפסד מעורר המחלוקת 2:1 לבני יהודה. בימים הקרובים תתקבל גם החלטה לגבי שיתופו של גרשון קופי, שחתם בקבוצה לפני מספר ימים, כמו גם לגבי הבלם/קשר אלירן סיימון, שחזר אתמול (רביעי) למועדון אחרי שלוש שנים.

"הסגל של קריית שמונה כל כך טוב ועמוק כך שאין לי ספק שהם יעשו את ההתאמות", אמר המאמן אופיר חיים לקראת המשחק. "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולראות איפה טעינו במפגש מולם בגביע הטוטו כדי שנוכל לחזור מהמשחק הזה עם נקודות ליגה ראשונות. אנחנו יכולים לעשות את זה. המשימה לא תהיה פשוטה כי מדובר בקבוצה טובה וחזקה, אבל אנחנו דרוכים ומוכנים ונגיע כדי לנצח".

כאמור, כמו שכפר סבא נראתה במחזור הפתיחה, הווה אומר שליטה ברוב הדקות פלוס שרשרת הזדמנויות של עומר פדידה, גם חיים יודע שבאמתחתו הייתה צריכה להיות כבר נקודה לכל הפחות. "הרגשות מעורבים. שיחקנו התקפי וייצרנו מצבים, אבל רק היה חסר לנו הגול", אמר המאמן. "עם זאת, זה מה שאני רוצה לראות ומסתכל על הדברים הטובים. הצגנו כדורגל ברמות הגבוהות, אבל היינו צריכים לדעת להבקיע בדקות הטובות וזה כל ההבדל. אין ספק שההפסד הזה מאכזב מאוד".

לצד הדברים הטובים, הודה המאמן כי היה רוצה לראות תרומה משמעותית הרבה יותר מהשחקנים שעלו מהספסל, במקרה הזה לירוי צעירי, יהב אפריאט ומחמוד יוסף. "שחקנים שנכנסים צריכים להרים את הרמה של המשחק ואני מצפה להרבה יותר מהמחליפים שלי", סיכם חיים. חבר ועד עמותת הלב הירוק, יניב שנל, החליט לסיים את תפקידו לאחר חודש בלבד, זאת לטענתו בשל אי סדר מוחלט הקיים בעמותת האוהדים ומכיוון שנראה כי אין רצון של חלק מחברי ועד העמותה לייצר שינוי ארגוני.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אי סדרים ?

    מה קורה איתכם רציתם לקחת משום את כל הקבוצה את כל הבעלות לא? בוא נפרד כידידים … להזכירכם
    אתם בדיחה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר