בנג'מין קוקו מנסה להקדים את בן והבה. צילום: ירדי עואמי
בנג'מין קוקו מנסה להקדים את בן והבה. צילום: ירדי עואמי

משחקים מראשון לשני. הטור של רועי עדן

למרות ההפסד המאכזב, היו לא מעט סיבות לצאת מעודדים מהמשחק מול הפועל חיפה. חווית הצפייה באצטדיון המושבה היא עולם אחר לעומת התנאים להם הורגלנו, רק חבל שהמשחקים בקושי מתקיימים בשבת

פורסם בתאריך: 28.8.19 15:18

1. התחושה הכללית ביציע הירוק עם שריקת הסיום במושבה בערב יום ראשון הייתה שהיינו אמורים לצאת מהמשחק הזה לפחות עם נקודה, או בשפת המאמנים "תיקו היה משקף יותר". לכל בר דעת ברור כי ככל הנראה הפועל כפר סבא תאלץ להילחם על חייה והישרדותה בליגה הבכירה בכל שלבי העונה, אך חרף התוצאה המאכזבת הבשורה האמיתית מהמשחק היא כי לאופיר חיים, מאמן הקבוצה, בהחלט יש עם מי לצאת למלחמה הזו.

המחצית הראשונה הייתה במרביתה שקולה ומאוזנת למדי, למעט הדקות האחרונות שלה שבמהלכן חניכיו של אופיר חיים היו דומיננטיים יותר, הפעילו לחץ כבד על האדומים מהכרמל ואלמלא האנוכיות של המגן אביב סולומון אף היו יורדים להפסקה עם יתרון חשוב. במהלך המחצית הזו מערכי הקבוצה תפקדו בצורה טובה מאוד, הנעת הכדור הייתה פנטסטית, משחק הלחץ על מובילי הכדור של היריב היה יעיל ורק כדור ברשת היה חסר. הבלם סודיק אטנדה הציג יכולת יוצאת מהכלל ואם ימשיך כך אין ספק שלא מעט קבוצות ילטשו כלפיו עיניים בהמשך העונה.

דן עזריה בלט בחוליית הקישור תוך שהוא ממשיך את יכולתו הנהדרת מסיום העונה הקודמת, משחקי ההכנה וגביע הטוטו, ואילו בחלק הקדמי מי שמאוד מצא חן בעיניי היה בובקר טראורה ששיחק בכנף ימין והטריד רבות את ההגנה האורחת. למחצית השנייה עלתה כאילו קבוצה אחרת ובשלב מסוים היה ברור שתיקו יספק את הירוקים, אלא שאז הגיע שערו המקרי והמתסכל של בלילתי שתפס את ישראלי (במשחק טוב) לא מוכן ובעצם הכריע את המשחק.

בניגוד גמור לחילופיו המוקדמים והיעילים של חיים סילבס, מאמן האורחת, חילופיו המאוחרים של אופיר חיים לא תרמו מאומה למשחק הקבוצה. בשורה התחתונה יש לא מעט נקודות אור שניתן לקחת מהמשחק הזה, אך מכיוון שלא קונים עמן בסופר אז כבר במשחק הקרוב בקרית שמונה חייבים לשאוף לקחת את כל הקופה בלי שום רגשי נחיתות כי קצת קשה לבנות על יותר מהפסד מכובד במחזור שלאחר מכן מול האלופה הגאה מכבי תל אביב. ומילה קטנה לבעלים: 60 ש"ח כרטיס לילד? החתמת את זהבי ולא סיפרת לנו? נו באמת.

2. אז נכון שהפסדנו להפועל חיפה בצורה כואבת, אבל איזה כיף היה לצאת מהכפר למושבה לטובת "משחק בית" (כמעט) אמיתי. חוויית צפייה ראויה לנו האוהדים ולא פחות חשוב מכך חוויית משחק ראויה לשחקנים שלנו, שהרגישו לאורך המשחק את העורף שלנו. זו הזדמנות טובה להזכיר לקברניטי העיר: קחו את הזמן, יש לנו את הסבלנות הנדרשת. אנחנו לא מעוניינים שוב בקוסמטיקה רק כדי שמנהלת הליגה תאשר את האצטדיון בעוד חודשים ספורים, רוצים אצטדיון חדיש וראוי, לא נתפשר על פחות מכך!

3. אחת מהקלישאות שהיו פעם יותר נפוצות בראיונות עם שחקנים ומאמנים בארץ הייתה "אנחנו משחקים משבת לשבת", אלא שלמרבה הצער בעידן שלנו וממניעים כלכליים, שעל צדקתם ניתן להתווכח, המשפט הזה כבר לא ממש קביל. במקרה שלנו יהיה נכון יותר להגיד "משחקים מראשון לשני", האמת? מבאס.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר