הפועל כפר סבא מול קריית שמונה
הפועל כפר סבא מול קריית שמונה

זה קפטן: צמד של פדידה, הפועל כפר סבא ניצחה 1:3 את ק"ש

ניצחון ראשון לירוקים העונה בליגה, בזכות שני שערים של הקפטן, אחד במהלך קבוצתי מרהיב והשני מהנקודה הלבנה. טריקו גטהון הוסיף. אביב סולומון הורחק בצהוב שני, איתמר ישראלי הדף פנדל בדקה ה-66

פורסם בתאריך: 2.9.19 21:58

הפועל כפר סבא זכתה הערב (שני) בניצחון חוץ מפתיע 1:3 בקריית שמונה, שהיה גם הראשון שלה העונה בליגה. גיבור המשחק היה ללא ספק עומר פדידה, עם צמד כולל שער מהסרטים כבר בדקה השביעית, כשאחרי דאבל פס נהדר עם דן עזריה הקפיץ באלגנטיות מעל דז'וגאס ברטקוס, 0:1 ירוק.

25 האמיצים שעשו את הדרך הארוכה לצפון שפשפו עיניים בדקה ה-24. קיליאן שרידן פגע ברחבה בטל מכלוף, השופט גל לייבוביץ' קיבל איתות באוזניה מתנת ה-VAR והצביע על הנקודה הלבנה. עומר פדידה אמר תודה רבה ודייק בפנדל, 0:2 בהפסקה.

הקבוצה של אקס כפר סבא, מסאי דגו, הגבירה קצב במחצית השניה וחזרה עם שער מצמק (55) כשג'יימס אדני הכניס עומק נהדר לג'ון רואיז. האחרון הקפיץ מעל איתמר ישראלי וצימק, רק 2:1. 11 דקות אחר כך הזדמנות פז לקרייה להשוות. אביב סולומון נגע ביד ברחבה, ספג צהוב שני והורחק, אבל ישראלי הדף את הפנדל של קיליאן שרידאן.

המארחת המשיכה ללחוץ אבל הקבוצה של אופיר חיים עמדה בפרץ ושמרה על הניצחון היקר ועוד הוסיפה שער נוסף. בדקה ה-90 טריקו גטהון סיים מהלך אישי נהדר בבעיטה בין הרגליים של ברטקוס, 1:3 נהדר לכפר סבא בסיום. ביום שבת הבא (14.9) תארח הקבוצה את האלופה מכבי תל אביב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מאיר אשקלון

    כפר סבא פשוט מצויינים מגיע לנו הניצחון הזה עומר פדידה לנבחרת

  2. אותי זה לא מפתיע

    יותר הפתיע אותי שלא כבשנו נגד הפועל חיפה והלכו לפח 3 נק' יקרות משחק הקרבה כזה גם נגד מכבי בשבוע הבא יהיה שווה לניצחון השאלה האם ככה נראה לאורך תקופה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה ברקמן לא משחק? בלם מקצועי ומחזק את ההגנה מאוד

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר