מעיין נגב
מעיין נגב

אחרי הניצחון בגביע: בית"ר כפר סבא פותחת את הליגה

מעיין נגב ושחקניו גברו בפנדלים על שמשון בני טייבה וכעת מוכנים למשימה האמיתית - החזרת הקבוצה לליגה א'. "חשוב לנו מאוד לפתוח את הליגה ברגל ימין", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 4.9.19 15:09

ניסוי הכלים הראשון בעידן החדש של בית”ר כפר סבא בליגה הרביעית תחת המאמן מעיין נגב, נחל הצלחה עם ניצחון 3:4 דרמטי בפנדלים בסיבוב הראשון בגביע המדינה על שמשון בני טייבה, לאחר תיקו 2:2 בתום 120 דקות.
שי רוטמן, שהגיע מכפר יונה, כבש ראשון בנגיחה בדקה ה-13 ואיתי מצרי הכפיל אחרי מבצע אישי בדקה ה-39, במחצית בה שלטה כפר סבא לחלוטין ויכולה הייתה לכבוש שערים נוספים. יוני שגיב צימק בדקה ה-45 ושלוש דקות במחצית השנייה האקס עידן סרור סחט בעיטה חופשית ושלח אותה אל בין החיבורים כדי לקבוע 2:2. מצרי ויוסי גואטה, שבישל את הראשון, נטשו בשל פציעות ושורי נוסונוביץ' הורחק בצהוב שני במהלך ההארכה.

בדו קרב הפנדלים החמיץ ליאור יהודה מכפר סבא, כמו גם סרור מהעבר השני. אפי אלון דייק בפנדל החמישי וסולי צמח יכול היה להשוות, אבל בעט לשמיים ושלח את כפר סבא לרבע הגמר המחוזי בחוץ מול עוצמה חולון ב-16 בספטמבר.

שתי העולות לגמר המחוז יעלו להגרלה בה ישתתפו קבוצות ליגה א'. "אני מעודד מאוד מהמחצית הראשונה בה עמדנו כמו שצריך, עבדנו קשה על המגרש והצגנו כדורגל טוב. ננסה לשחזר את היכולת הזו במשחקים הבאים לאורך כל 90 הדקות", סיכם המאמן. "בפנדלים כבר ישבתי ולא היו לי כוחות בגוף, אבל אני שמח שעמדנו במשימה ועברנו שלב".

בשישי (15:00, לויטה) תפתח כפר סבא העונה במסגרת ליגה ב' מחוז דרום א', כשתארח את העולה החדשה הפועל קלנסוואה. המשימה של כפר סבא לא צפויה להיות פשוטה, שכן היריבה השקיעה בקיץ לא מעט כסף וצירפה שמות מוכרים יחסית לליגות הנמוכות דוגמת מיכאל קירטבה, ששיחק בעבר בהפועל הרצליה ומ.ס טירה בליגה א', אבי חי ממכבי הרצליה ואמיר טמניו מהפועל חדרה. "חשוב לנו מאוד לפתוח את הליגה ברגל ימין וכמובן שנגיע מול קלנסוואה במטרה לנצח", סיכם נגב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר