אדריאן רוצ'ט. צילום: זאב שטרן
אדריאן רוצ'ט. צילום: זאב שטרן

בכל זאת יגיע? אדריאן רוצ'ט מתקרב להפועל כפר סבא

הקשר של הפועל עפולה, שהיה קרוב למועדון בתחילת הקיץ, עשוי להגיע בימים הקרובים אם יקבל את השחרור מקבוצתו. עופר נוסובסקי עזב את המועדון: "הדברים לא הסתדרו"

פורסם בתאריך: 4.9.19 15:16

הכפר סבא צפויה להתחזק בשני שחקנים נוספים עד תום מועד ההעברות ב-18.9. הראשון הוא הקשר אדריאן רוצ'ט, שסיכם את תנאיו וצפוי לחתום רשמית בקרוב. כזכור, כבר עם סיום העונה שעברה אמור היה השחקן לעבור לשרון, אבל כיוון שהיה תחת חוזה בעפולה ובמועדון סירבו לשחררו, העניין ירד מהפרק.

כעת, בעקבות הקשיים התקציביים בעמק ושחרור מספר רב של שחקנים בכירים, צפוי המהלך לצאת לפועל כשנכון לעכשיו הקשר מחרים את האימונים בעפולה ודורש לקבל שחרור. השני יגיע ככל הנראה מבין שני חלוצים – רועי זיקרי מהפועל תל אביב או גיל יצחק ממכבי חיפה. השניים לא נמצאים בתכניות המקצועיות של קבוצותיהם וגישושים מאחורי הקלעים בעניינם כבר נעשו. מי שצפוי לעזוב הוא החלוץ ריצ'ארד ורנש, ממנו יש אכזבה בצוות המקצועי.

המגן הימני נועם גמון, שסבל מפציעה מתמשכת בקרסול, שב לשחק ושולב כמחליף ב-14 הדקות האחרונות במשחק בקריית שמונה. לעומתו, המגן השמאלי אביב סולומון הורחק בצהוב שני ויחמיץ את המשחק המסקרן לאחר הפגרה, בו תארח קבוצתו בשבת הבאה (המושבה, 20:30) את האלופה מכבי תל אביב. גטהון או נירן רוטשטיין צפויים למלא את מקומו. שחקן נוסף שצפוי להיעדר הוא החלוץ בן מיזן, שסוחב פציעה בשריר הירך האחורי.

עופר נוסובסקי, מאמן השוערים של מחצית מקבוצות מחלקת הנוער, סיים השבוע את דרכו במועדון לאחר שהיה חלק ממנו משנת 1998 עם הפסקה בת שלוש שנים. במסגרת זו שימש שוער העבר במשך 11 שנים כמאמן השוערים בקבוצה הבוגרת ובין השאר גידל וקידם לא פחות משלושה שוערים שהגיעו לליגת העל – אוהד לויטה, בוריס קליימן ויואב ג'ראפי.

"לאחר הרבה שנים במועדון נעוריי הפועל כפר סבא, הן כשחקן והן כמאמן, מסיים את עבודתי במועדון ועם הפנים קדימה לאתגר הבא. עברתי הרבה שנים טובות עם הרבה אתגרים וסיפוקים, הצלחות וגם אכזבות", נפרד נוסובסקי בפייסבוק. "מאחל למועדון ובמיוחד למחלקת הנוער ולשוערים הרבה הצלחה בהמשך. בטוח שמשאיר תשתית טובה של שוערים עם עתיד טוב. ממשיך ומסתכל קדימה באופטימיות ובטוח שעוד אחזור בהמשך". לפניית "ספורט צומת השרון" הגיב נוסובסקי בקצרה: "הדברים לא הסתדרו. הייתה תקופה ונגמרה, כפר סבא מועדון יקר לי ואני ממשיך הלאה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר