קווין ריינשטיין. צילום: ירדי עואמי
קווין ריינשטיין. צילום: ירדי עואמי

כמעט, אבל לא מספיק: הפועל כפ"ס הפסידה 1:0 למכבי ת"א

הירוקים יכולים לצאת מעודדים מהיכולת מול האלופה, אך נשארו בלי הנקודות בעקבות שער של דור מיכה במחצית הראשונה. קווין ריינשטיין הורחק

פורסם בתאריך: 14.9.19 22:35

הפועל כפר סבא תיקח עמה לא מעט מחמאות מהופעה מרשימה הערב (שבת) מול מכבי תל אביב, אבל טור הנקודות נותר כשהיה עם הפסד 1:0, השני של הירוקים בשלושה משחקים.

איתמר ישראלי מנע יתרון מוקדם עם הצלה כפולה בדקה ה-18 מטיל של אבי ריקן מרחוק וזינוק מתוזמן לריבאונד של צ'יקו אופואדו מקרוב. בדקה ה-30 הקדים בנג'מין קוקו את ז'איר אמאדור ברחבה והוריד לעומר פדידה שהוכיח בעבר את יכולתו לנפק יופי של בעיטות מטווח של 16 מ', אבל הפעם משום מה הוא ניסה למסור לבובאקר טראורה ובזבז את ההזדמנות.

שבע דקות אחר כך הענישו הצהובים. אופואדו הכניס לדור מיכה, שהשתלט נהדר וירה לפינה הרחוקה את השער היחיד במשחק, 0:1. כפר סבא השתפרה פלאים במחצית השניה ולמצב מצוין זכה בנג'מין קוקו (63) אחרי ניסיון החזרת כדור נוראי של איתן טיבי, אבל במקום להמשיך עד השער בעט החלוץ חלש מתוך הרחבה ואפשר לדניאל טננבאום לעצור בקלות.

גרשון קופי ובן מיזן ערכו הופעות בכורה בשורות כפר סבא, כאשר בתווך ביצע אופיר חיים חילוף סופר התקפי כששילב את יהב אפריאט במקומו של ג'ניה ברקמן. למרות התעוזה, את הנקודות הוא יחפש במקום אחר. שתי דקות לסיום איבדה כפר סבא יחד עם המשחק גם את קווין ריינשטיין, שהורחק בצהוב שני אחרי עבירה מאחור על מיכה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זה מה שקורה שנותנים כבוד ככ ליריבה

    מכבי 6 אלף אוהדים צהובים מסביב רגליים רועדות זאת התוצאה שער שסופגים לקראת דקה 40 מחצית שניה השתחררו קצת אבל מכבי זו לא קרית שמונה וגם לא הפועל חיפה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר