עומר פדידה. צילום: ניר קידר
עומר פדידה. צילום: ניר קידר

יפה כמו גול בדקה ה-99: 2:2 דרמטי בין הפועל כפר סבא לנתניה

הירוקים נראו בכיוון הנכון עם שער יתרון נהדר של בובקאר טראורה, אך נסוגו לאחור וספגו מרגליהם של אביב אברהם ורומן גולובארט. כשזה כבר היה נראה הגמור, הקפטן הוכשל ברחבה וכבש את השיוויון תשע דקות בתוך תוספת הזמן

פורסם בתאריך: 21.9.19 20:05

הפועל כפר סבא הייתה שותפה הערב לדרמה גדולה עד הרגע האחרון, כשצעדה ביתרון, נקלעה לפיגור ולבסוף ניצלה מהפסד בדקה ה-99 בדרך לתיקו 2:2 מול מכבי נתניה. רגעי הסיום של המחצית הראשונה כמעט הניבו שער לכל צד, אבל איתמר ישראלי עצר מצוין את גיא מלמד ודני עמוס הציל שער בטוח מבובאקר טראורה, 0:0 בהפסקה.

במחצית השנייה כפר סבא עלתה ראשונה על הלוח. טראורה פרץ מימין (52), חתך למרכז ומ-17 מ' בעט כדור שפגע ברגלו של בורחה הררה ונחת בקשת מדויקת בפינה הרחוקה, 0:1 ושער חובה ראשון לנתניה העונה. אלא שהאורחת נעלמה אחרי השער והזמינה את נתניה לחזור. בדקה ה-66 כדור רוחב של יונס מלדה סיבך את סודיק אטנדה ואביב אברהם אמר תודה רבה והשווה מקרוב, 1:1. שש דקות אחר כך אלמוג כהן כמעט השלים מהפך, אבל נעצר במשקוף.

עשר דקות לסיום גם המשקוף לא עזר לכפר סבא. ערבוביה ברחבה אחרי מצב נייח, בנג'מין קוקו לא הצליח להרחיק ורומן גולובארט הניף שמאלית אדירה ובעט בעוצמה כדור שנעצר רק ברשת, 1:2. כשנדמה היה שכפר סבא שוב תישאר רק עם המחמאות הגיעה עבירה של אלמוג כהן על עומר פדידה מעבר לתוספת הזמן. בדיקת ה-VAR משכה עניינים לדקה ה-99, אז דייק פדידה מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת הסיום. כפר סבא מסיימת את המחזור הרביעי עם ארבע נקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זה נקרא פחד במה!!!!

    בדיוק כמו נגד מכבי בשבוע שעבר שערים על שטיות חוסר ריכוז גובל בנאיביות נתנו להם להפוך ל 2:1 הכנסנו עצמנו לבור מיותר אז נכון הצדק נעשה בסוף אבל אם לא פחד ונאיביות ואדישות גם היינו מנצחים בקלות כי נטו שחקנים לנו הסגל הטוב בליגה ואני ממש לא אומר את זה בצחוק ולא כי אני אוהד אני רואה איזו קבוצה שום בנה ואני ידעתי לסמוך עליו בעיניים עצומות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר