עומר פדידה. צילום: ניר קידר
עומר פדידה. צילום: ניר קידר

שביעות רצון בהפועל כפר סבא מעומר פדידה: "הוא התבגר"

הקפטן של הירוקים פתח את העונה נהדר ומקבל מחמאות מאנשי המועדון. אימאן חרבט נבדק על דעת עצמו בשכם, במועדון מקווים כי הפציעה לא תשבית אותו לתקופה ארוכה

פורסם בתאריך: 25.9.19 14:18

בהפועל כפר סבא ממשיכים לשאוב עידוד מיכולת הקבוצה למן תחילת העונה, כמו גם מהאופי והבגרות שגילתה הקבוצה עמוק בתוספת הזמן כשחילצה נקודה בתיקו 2:2 מול מכבי נתניה. "היה משחק טוב מאוד וכל ניצחון לצד זה או אחר לא היה מפתיע אף אחד. כפי שהמשחק התפתח, חלוקת הנקודות מוצדקת אבל כולם רואים שאנחנו קבוצה מצוינת", התמוגגו במועדון וציינו את תוספת הכוח המשמעותית של שחקני הרכש גרשון קופי ואדריאן רוצ'ט. "עם עוד קצת תיאום, יותר אגרסיביות בהגנה וניצול מצבים נהיה אפילו טובים עוד יותר". הערב (רביעי, 19:00, המושבה) תארח כפר סבא למפגש העולות החדשות את סקציה נס ציונה שטרם ניצחה העונה.

הקשר אימן חרבט חש בשבוע שעבר כאבים בברכו, נטש את האימון ובכפר סבא גילו בדיעבד שהלך על דעת עצמו להיבדק אצל רופאו בשכם. בדיקת ה-MRI העלתה חשש לקרע ברצועה הצולבת. עם זאת, בכפר סבא הבינו כי השחקן לא פעל ממקום רע והפנו אותו לרופא הקבוצה בבית החולים מאיר, אליו העביר את תוצאות הבדיקה על מנת לפענח אותן. חרף החשש, בקבוצה נזהרו מלהסיק מסקנות לגבי המשך דרכו העונה. "אימן עשה אימון בשבוע שעבר ויצא אחרי שהרגיש כאבים בברך. זה לא שהוא נפל או התמוטט פתאום לדשא", שחזרו בקבוצה. "שחקן שקורע את הצולבת יוצא החוצה מפורק מכאבים ובבכי וזה לא מה שהיה איתו, כך שקשה לדעת. נכון שלפי הבדיקה יש חשש לקרע בצולבת, אבל אנחנו מנסים לשמור על אופטימיות ומחכים לאבחנה של הרופאים שלנו".

בקבוצה מרוצים מאוד מפתיחת העונה של החלוץ עומר פדידה, שכבר התייצב יחד עם מספר שחקנים בראש טבלת המבקיעים עם שלושה במספר, האחרון שבהם מהנקודה הלבנה כשעמד בלחץ בדמות הדקה ה-99. "ראו על פדידה שהוא בדרך לתת עונה טובה כבר במחנה האימונים", החמיאו במועדון. "ברור שנשמח אם יהיה מלך השערים אבל זו לא המטרה, אלא קודם כל שיהיה שחקן מוביל ומנהיג אמיתי בליגת העל. הוא התבגר, התחשל ובשל להביא את היכולות הגבוהות שלו לידי ביטוי". לירוי צעירי לא נכלל פעם נוספת בסגל וההערכה שבמידה ולא יזכה להזדמנות ממשית יעזוב בחלן ההעברות בינואר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר