בובקר טראורה. צילום: ירדי עואמי
בובקר טראורה. צילום: ירדי עואמי

עם תחושת החמצה: הפועל כפר סבא סיימה ב-1:1 מול נס ציונה

הירוקים החמיצו מהזדמנויות קורצות ופספסו ניצחון בקרב העולות לליגת העל. שחף כבש בדקה השנייה, טראורה השווה כעבור עשר דקות

פורסם בתאריך: 25.9.19 20:56

הפועל כפר סבא ממשיכה לא להפסיד, אבל מצד שני גם לא לנצח. הערב (רביעי) סיימה הקבוצה בתיקו שני ברציפות, 1:1 בדרבי העולות החדשות מול סקציה נס ציונה, ובהחלט יכולה לראות עצמה מאוכזבת לאחר ששלטה ברוב שלבי המשחק.

כדור שוער מחוף לחוף של עומרי גלזר כבר בדקה השנייה נחת על רגלו של אלעד שחף ותפס את הגנת כפר סבא לא מוכנה. האחרון הסתובב ושלח מ-22 מ' טיל קרקע-חיבור, 0:1 נס ציונה. עשר דקות לאחר מכן הגביה עומר פדידה קרן מימין ובובקר טראורה, חמוש בתספורת מחומצנת, ניצל יציאה רעה של גלזר ונגח מקרוב את השוויון, 1:1 ושער שני רצוף של טראורה, שנראה כמו רכש טוב של כפר סבא.  בדקה ה-57 הוא כמעט השלים מהפך, אבל בעט לרשת החיצונית.

בדקה ה-67 עומר פדידה היה קרוב להשלים מהפך. בנג'מין קוקו העביר לקפטן כדור רוחב, אך הקשר פספס מקרוב את המסגרת ונותר שניות ארוכות מתוסכל על כר הדשא. קוקו קיבל הזדמנות משלו שלוש דקות לסיום, אבל נחסם לפני שהשתלט על הכדור. מוסא מאזו, בהופעת בכורה בכתום, כמעט הכריע בדקה ה-90, אבל בעט מעל השער והותיר את קבוצתו ללא ניצחון בתום חמישה מחזורים. מנגד, כפר סבא קיוותה שבכמות משחקים זהה תנצח יותר ממשחק אחד. אז קיוותה. בעוד שבוע וחצי (6.10) תתארח כפר סבא בבלומפילד אצל בני יהודה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר