שחקני בית"ר כפר סבא חוגגים גביע. צילום באדיבות בית"ר כפר סבא
שחקני בית"ר כפר סבא חוגגים גביע. צילום באדיבות בית"ר כפר סבא

תואר ראשון לבית"ר כפר סבא: "הכי כיף להתחיל עונה עם גביע"

הקבוצה של מעיין נגב רשמה הישג מרשים עם זכייה בגביע המחוז של ליגה ב' דרום א' ועלייה לסיבוב השישי של גביע המדינה, אחרי ניצחון דרמטי בפנדלים על בית"ר רמת גן. "כיף לנו יחד", אמר המאמן, שחגג תואר ראשון בקריירה

פורסם בתאריך: 2.10.19 13:24

תגידו מזל טוב לבית"ר כפר סבא שזכתה בגביע המחוז של ליגה ב' דרום א'. מעבר להישג הספורטיבי המרשים, הקבוצה הוכיחה לא מעט אופי כאשר הכריעה שלושה מארבעת משחקיה במפעל בדו קרב פנדלים. חצי הגמר בשבוע שעבר מול מ.ס צעירי טייבה היה גדוש באירועים. כפר סבא צעדה ביתרון לא פחות משלוש פעמים משערים של שמעון ישראל נעים, רועי גורן ובתווך של הרכש הטרי דיוויד גומז, בעל רקורד עשיר בליגות הבכירות, בין השאר בשתי הירושלמיות, בית"ר והפועל, מכבי נתניה והפועל פתח תקוה.

גומז, שגם בישל פעמיים (השני במהלך ההארכה), כבר ראה את קבוצתו עולה לגמר לפני שטייבה איזנה בפנדל בדקה ה-120, 3:3. נעים החטיא במהלך הדו קרב לצד עצירה של שוער הרכש דור דוידי. שי רוטמן העלה את כפר סבא ל-3:4 ודוידי לקח עוד פנדל ששלח את קבוצתו לגמר, שם חיכתה בשישי שעבר בית"ר רמת גן. תנאי המגרש הקטסטרופליים לא אפשרו לפתח משחק כדורגל והובילו למשחק ברוטלי בו נשלפו לא פחות מ-17 כרטיסים צהובים.

"הפרות שרצו להיכנס לפנינו ראו את מצב הדשא והעדיפו קפה בארומה בקניון איילון", צחק מאמן כפר סבא, מעיין נגב. הבלם ארד אורן נגח שער יתרון בדקה ה-72 לאחר קרן של נעים וכשכבר ממש נגעה בניצחון, ספגה שוב כפר סבא שוויון בצורה הכי אכזרית שאפשר. פנדל נשרק לרמת גן בדקה ה-95, בתוך תוספת זמן בת שבע דקות. מוחמד חטארי, עוד אחד שחווה את ליגת העל (במדי בני יהודה), בעט לקורה, אבל הכדור נהדף פנימה מגופו של דוידי, 1:1, תוצאה שנשמרה עד תום ההארכה. גומז, אדיר בונקר שבדיוק חגג יום הולדת 31, יוסי גואטה ורימון כהן דייקו בארבעת הפנדלים הראשונים, בעוד רובי דבורה שלח את הפנדל השלישי של רמת גן לשמיים. ארד אורן, שחרף רצונו לא השתתף בסבבי הפנדלים הקודמים, קיבל הפעם את הקרדיט ממאמנו ושלח את הפנדל המכריע לחיבורים, 3:5 ששווה גביע קטן, אבל גביע.

"הכי כיף להתחיל את העונה עם גביע ותואר ראשון שלי כמאמן בוגרים", חגג נגב. "הובלנו בכל המשחקים וסבלנו גם מחוסר מזל כשאיבדנו פעמיים יתרון מפנדלים ברגע האחרון, אבל בסך הכל התואר הזה בהחלט מגיע לנו". הזכייה בגביע העלתה את כפר סבא לסיבוב השישי בגביע, בו תפגוש בחוץ ב-7 באוקטובר את מ.ס צעירי טירה, זוכת המחוז המקומי בליגה ג'. ניצחון נוסף יקנה לנגב את הזכות ליטול חלק בהגרלת הסיבוב הבא, בו ישתתפו קבוצות הליגה הלאומית. "אחד ההורים של ילדי מחלקת הנוער ראה אותי אחרי הגמר ואמר לי שאם נמשיך ככה נגיע לפגוש את קצב. כנראה הוא לא מעודכן", צחק המאמן. "אנחנו קבוצה מאוד מגובשת וכולם מפרגנים לכולם, כולל אלה שלא משחקים. כיף לנו יחד ונקווה להמשיך במגמה חיובית. הדרך הטובה הן מקצועית והן חברתית היא זו שתוביל אותנו להצלחות גם בטווח הארוך". בשישי תחזור הקבוצה לליגה ותשחק בחוץ מול בני יפו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עידו

    אם כבר צריכים להיות בליגה לאומית יש כפר סבא אחד בעיר הפועל כפר סבא בנשמה יאללה כפר סבא

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר