אביב סולומון. צילום: ירדי עואמי
אביב סולומון. צילום: ירדי עואמי

"אני מאמין שנוכל להביא את הנקודות גם במקומות לא צפויים"

מאז הגעתו, תפס המגן השמאלי אביב סולומון מקום של קבע בהרכב של אופיר חיים בהפועל כפר סבא, איתה הוא מאמין שיוכל להגיע רחוק. "אולי זה נאיביות ואולי חוסר ריכוז, אבל יש כאן קבוצה שמציגה כדורגל מדהים", הוא אומר

פורסם בתאריך: 4.10.19 14:33

בגיל 24 בלבד, אביב סולומון הוא אחד השחקנים המנוסים בסגל הצעיר של הפועל כפר סבא, בטח בכל הקשור להופעות בליגת העל. 16 במספר צבר המגן השמאלי בכל אחת משתי העונות האחרונות במדי מ.ס אשדוד. לאחר שנבחן בגביע הטוטו לצד עיכובים קלים במו"מ, חתם לעונה אחת והפך לאחד הבאנקרים בהרכב. רק ההרחקה בניצחון החוץ בקריית שמונה הובילה להיעדרותו בהפסד למכבי תל אביב. "אני מרגיש מצוין מאז שהגעתי לכפר סבא", מספר סולומון בשיחה עם 'צומת השרון' ותולה את הרגשתו הטובה בעיקר באיש על הקווים. "אופיר חיים מאמין בי והאמת שעוד לא היה לי מאמן שנתן לי כזה גיבוי וביטחון. הוא מוציא ממני את המיטב וזו רק תחילת הדרך. כשהגעתי לא מעט אנשים הרימו גבה ובגביע הטוטו הצגתי אולי 50% מהיכולת שלי. ידעתי שלוקח זמן להתאקלם בקבוצה חדשה ובהמשך אראה מה אני יודע. אני יותר משמח שזה קרה".

סולומון מתגורר בקריית אתא עם חברתו בארבע השנים האחרונות, ליאור. בגיל 6 החל את דרכו בכדורגל ותופקד כחלוץ שיכול לשחק גם בכנף שמאל. אביב נדד בין מחלקות הנוער של מכבי והפועל חיפה, מסיים כמעט בכל שנתון כמלך השערים. בשנה הראשונה בנוער נחת בעפולה ומשם שב לעיר הולדתו, קריית אתא. עוד בטרם מלאו לו 20 עלה לבוגרים בליגה א' בחסות המאמן פטריסיו סייג ושיחק שם ובנוער לסירוגין. את אותה עונה עם סיים עם 15 שערי ליגה ושער נוסף בגביע. התחנה הבאה הייתה נצרת עילית, נוף הגליל בהווה, שם שיחק שנתיים בליגה הלאומית. מאמנו, עופר טלקר, חתום על ההסבה לעמדת המגן השמאלי.

"עופר שיגע אותי לעבור לשחק כמגן והבטיח לי שאגיע רחוק", הוא משחזר. "לא כל שחקן רוצה לעבור מההתקפה להגנה. היה לא פשוט, אבל אחרי כמה משחקים ראיתי שאני יכול לממש את הפוטנציאל". כשנפצע המגן הטבעי רחמים צ'וקול ולא נמצא לו מחליף, נתפר התפקיד לאביב, הדברים התחברו על כר הדשא ומשם זו היסטוריה. ברזומה שלו לא פחות מארבע עונות שכללו "קרבות תחתית מטורפים", כהגדרתו, אבל גם צלח את כל ארבעת המאבקים עם קבוצותיו במאני טיים של העונה – פעמיים עם נצרת עילית ופעמיים עם אשדוד בליגת העל. עכשיו הוא מקווה שתסריט דומה לא יחזור על עצמו במדי כפר סבא, שחרף יכולת משכנעת נותרה לא פעם עם המחמאות ואיבדה נקודות יקרות. אגב, הנסיעות בכיוון דרום אמנם נותרו לא פשוטות, אבל עבור מי שהתרגל להגיע מהקריות לאשדוד מדובר בהקלה.

"אולי זו נאיביות ואולי חוסר ריכוז, אבל יש כאן קבוצה שמציגה כדורגל מדהים, לא נופלת מאף יריבה ואני מאמין שנוכל להביא את הנקודות גם במקומות לא צפויים", הוא אומר. "יש בהפועל כפר סבא חדר הלבשה חזק, קהל נהדר שיוצר אווירה טובה וחדר הלבשה מהטובים שפגשתי. הקבוצה 'חיה' את המגרש, מתלהבת, נטולת אגו וכולנו עובדים קשה אחד בשביל השני".

לאן הפועל כפר סבא יכולה להגיע העונה?
"המטרה העיקרית היא להבטיח קודם כל את המקום בליגה, אבל אם הכל ילך כמו שצריך ונמשיך להיראות טוב, נוכל לכוון כמה שיותר למעלה, לפלייאוף העליון".

אחרי התיקו במחזור האחרון מול סקציה נס ציונה, תתארח כפר סבא ביום ראשון (19:00, בלומפילד) אצל בני יהודה במסגרת המחזור השישי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מילה טובה מגיע לנוער שלנו

    לא לשכוח אותם ניצחנו את הפועל חיפה ועוד 4-0 כל הכבוד רק שימשיכו ככה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר