טום שלח. צילום: ירדי עואמי
טום שלח. צילום: ירדי עואמי

עם הפנים לשנה החדשה / הטור של רועי עדן

סיכום ביניים של חמשת מחזורי הפתיחה מראה בסך הכל תמונה לא רעה עבור הפועל כפר סבא. איבוד הנקודות מול נס ציונה עוד עלול לעלות לנו ביוקר. ניתן להבין את התסכול של האוהדים על אופן קבלת ההחלטות במועדון

פורסם בתאריך: 2.10.19 16:43

1. עם סיומה של שנה ותחילתה של שנה חדשה, ובחלוף חמשת מחזורי הפתיחה, זהו בהחלט זמן טוב לסיכום ביניים קצר עם הפנים קדימה: קצב צבירת הנקודות עד כה הוא סביר בהתחשב בדרגת הקושי של המשחקים שהיו עד כה לקבוצה. עם זאת, איבוד הנקודות מול הכתומים מהשפלה הוא פספוס רציני ואף עלול להפוך לקריטי בסיום העונה, מה גם שלא ברור מתי בפעם הבאה יצליחו פדידה וחבריו לקחת את כל הקופה לנוכח המשחקים הקשים שצפויים לקבוצה בחודש הקרוב: שני ביקורים רצופים בבלומפילד המחודש מול בני יהודה והפועל תל אביב, משחק בית מול הירוקים מהכרמל שפתחו את העונה היטב, ומשחק חוץ נוסף בטדי מול בית"ר ירושלים.

בגזרת השחקנים בהחלט ניתן לראות כמה וכמה נקודות אור ומעל כולם איתמר ישראלי, סודיק אטנדה, טל מכלוף ועומר פדידה. בקו ההגנה, ניתן לציין את אביב סולומון שעושה עבודה טובה למדי בעמדת המגן השמאלי. דן עזריה, שפתח את העונה בצורה יוצאת מהכלל, נמצא בירידה וחייב לחזור לעצמו. גרשון קופי נראה כמו רכש מספיק טוב עבור קבוצה צנועה כמו שלנו. אדריאן רוצ'ט עדיין בשלבי התאקלמות ועד כה לא מספק את הסחורה המצופה ממנו (לחץ על מובילי הכדור של היריב במרכז השדה, איומים לשער ומסירות מפתח). בובקר טראורה מתחיל לממש את הפוטנציאל שלו. בנג'מין קוקו נראה אובד עצות (שומי, תרים טלפון לאלי אלבז ועל הדרך תסגור לריצ'ארד ורנש טיסה חזרה לבודפשט).

2. כבר שנים רבות שהפועל כפר סבא מתקשה במשחקיה מול סקציה נס ציונה, וכך היה גם במשחק הליגה האחרון של הקבוצה שנעל את שנת תשע"ט. עוד בטרם נפתח המשחק לא נרשמה ביציע הירוק התלהבות יתר נוכח שילובו בהרכב של טום שלח על חשבונו של נועם גמון, שהפגין יכולת טובה מאד בשני משחקי הליגה הקודמים והקשים מול הצהובים מתל אביב ומנתניה. אלא שלא מופרך לחשוב שהיה במועדון מישהו (מהמר שהוא לא עונה לשם אופיר חיים) שחשב שמול קבוצה חלשה כמו נס ציונה, שלח עשוי להתעלות על עצמו, לתת את משחק חייו ולקנות את מקומו בהרכב לפחות ל-3-4 המחזורים הקרובים.

האמת ששלח לא היה רע בכלל למרות שיכול היה לעשות יותר בשער המהיר שספגה הקבוצה, אך הבעיה היא שאנחנו לא זקוקים בעמדה החשובה הזו לשחקן שישחק לא רע, אלא לכזה שישחק טוב, בדיוק כמו גמון בהזדמנויות שקיבל. האוהדים לא נותרו אדישים וכמעט כל נגיעה שלו בכדור לוותה בשריקות "בוז" צורמות. אני מודה שאני אישית לא אהבתי את אותן שריקות, אך עם זאת בהחלט ניתן להבין את תסכול האוהדים על אופן קבלת ההחלטות במועדון. לתשומת לבכם, סבא יצחק ובעיקר אדון מאמן, אלה בדיוק הימים לחשבון נפש. שנה טובה וירוקה!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר