שחקני הפועל כפר סבא בחגיגות הניצחון בבלומפילד. צילום באדיבות דוברות הפועל כפר סבא
שחקני הפועל כפר סבא בחגיגות הניצחון בבלומפילד. צילום באדיבות דוברות הפועל כפר סבא

אופיר חיים: "אנחנו מאמינים בעצמנו ויכולים לנצח כל קבוצה בכל מגרש"

הפועל כפר סבא יוצאת לפגרת הנבחרת עם ניצחון מתוק בבלומפילד ולאופיר חיים נפתח התיאבון. "קצב צבירת הנקודות טוב מאוד. כיף לראות את כפר סבא"

פורסם בתאריך: 11.10.19 13:37

מה שניצחון אחד יכול לעשות. הפועל כפר סבא מציגה כבר מתחילת העונה כדורגל טוב במרבית משחקיה, אבל 0:1 בבלומפילד על מחזיקת הגביע, גם אם שינתה את פניה לבלי הכר, שחרר לא מעט לחץ במכונה הירוקה של אופיר חיים והוציא את שחקניו בחיוך רחב לפגרת הנבחרת. במהלך החגיגות בחדר ההלבשה עבר המאמן שחקן-שחקן והחמיא לו על הניצחון, הראשון של הקבוצה לאחר כחודש.

"אני מאושר מאוד וגאה בשחקנים שלי, שהשיגו ניצחון חשוב במגרש קשה", אמר חיים, שברזומה שלו כמה וכמה ביקורים באצטדיון המיתולוגי ביפו. "היה כיף גדול לחזור לבלומפילד. חבל שלא היה מספיק קהל, אבל יש לי משם הרבה זיכרונות טובים". בפן המקצועי הוסיף: "זה משחק ראשון שאנחנו לא סופגים שער, זה מעודד אותי מאוד ומדובר בניצחון של הרבה אופי שיוסיף לנו ביטחון. קשה לבני יהודה לייצר מצבים ובדרך כלל הם נסוגים ויוצאים למתפרצות. לכן בכוונה הלכנו אחורה כדי לגרום להם לצאת ולפנות לנו שטחים בחלק הקדמי וזה מה שהיה".

הקשר דן עזריה נפגע לאחר כניסה חזקה בברכו ונטש בפתיחת המחצית השנייה. הברך התנפחה ועזריה סבל מכאבים והתקשה לדרוך על הרגל, אבל למזלו לא סובב את הברך ובקבוצה מקווים שמדובר במכה חזקה בלבד והוא יוכל להיות כשיר לאחר הפגרה. מי שנכנס במקומו הוא לירוי צעירי המנוסה, שאמנם לא היה בתכניות המקצועיות, אבל נקרא לדגל וסיפק את הסחורה במשחק שקט ובטוח. "לירוי מקצוען ונראה טוב באימונים, ולפי זה אני בוחר את השחקנים. למי שטוב תמיד יהיה מקום", אמר חיים.

אופיר חיים. צילום: רמי לוי

אופיר חיים. צילום: רמי לוי

לצד השמחה, במועדון הודו שהמשחק האחרון לא היה מהמשובחים של הקבוצה. "במחצית השנייה לא היינו מספיק טובים, אחת הפחות טובות מתחילת השנה, אבל כשלא הולך בכדורגל יש את הלחימה, האופי וההקרבה", אמרו בכפר סבא והחמיאו לחיים, ששינה מערך לקראת הסיום ועבר לשלושה בלמים עם כניסתו של ג'ניה ברקמן על חשבונו של בובאקר טראורה. "כשהמאמן קורא את המשחק ומגיב נכון, אם בחילופים ואם בשינוי מערך, יש לזה משמעות גדולה עבורנו. צופפנו והקשנו על בני יהודה והשינוי הוכח את עצמו".

בהערכה גסה, רק כ-250 אוהדי כפר סבא זכו לחגוג בסיום עם השחקנים. במועדון ציינו שלא פשוט להגיע בשעות הפקקים של אמצע השבוע ללב תל אביב, אך שמחו לתת לקהל שלהם סיבות טובות להגיע בכמויות גדולות יותר למשחק הבא. "בני יהודה רצה בצמרת בשנים האחרונות. הגענו אליה הביתה ושיחקנו בלי רגשי נחיתות, לא מתגוננים ובטח לא בשר תותחים. כשזה קורה הביטחון עולה, ומשבוע לשבוע אנחנו מוכיחים שאנחנו ראויים להיות בליגה הזאת", סיכמו בקבוצה. בתום שישה מחזורים לכפר סבא 8 נקודות, עם מאזן זהה של שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים, רק 6 נקודות פחות מהמוליכות מתל אביב ובאר שבע. "קצב צבירת הנקודות טוב מאוד ואפילו יכולנו לעשות יותר", סיכם חיים. "יש לנו אמונה ביכולת שלנו ואנחנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל מגרש. כיף לראות את כפר סבא ככה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. זה לא כדורגל

    אתה קורא לזה כדורגל!??
    זה היה גועל נפש .הכל חוץ מכדורגל התביישתי במה שראיתי וככה כל מי שצפה בביזיון הזה!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אז התביישת, למזלנו אתה לא מאמן כפר סבא. מי שמתבייש נשאר בבית מתוקי.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר