שגיא ברעם. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
שגיא ברעם. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

הפועל כפר סבא בכדורעף מוכנה לעונה: "לא בנינו קבוצה חזקה כדי לסיים במקום השני"

הירוקים בהכנות אחרונות לקראת מחזור הפתיחה בסוף החודש. הסגל של שגיא ברעם כולל לא מעט פנים חדשות

פורסם בתאריך: 11.10.19 13:58

מרימים להנחתה. מועדון הכדורעף של הפועל כפר סבא מוכן ומזומן להסתערות מחודשת על כל התארים, הן בגזרת הגברים והן בגזרת הנשים, לקראת פתיחת העונה בסוף החודש. קבוצת הגברים, בהדרכת המאמן שגיא ברעם, ביצעה לא מעט שינויים בסגל עם צירופם של שלושה זרים ושני מתאזרחים.

הראשון שישחק על תקן ישראלי הוא לוגן מנד, מוסר בן 22, יהודי-קנדי ששיחק באוניברסיטת יורק. השני הוא טוני קויפמן, חוסם אמצע בן 26, יהודי-אמריקאי ששיחק בליגה הפיליפינית. בגזרת הזרים, צורף לראשונה שחקן מיבשת אפריקה, הקנייתי מייקל צ'מוס שמשחק כמצליב. בנוסף הוחתמו הקבלן הפולני קונרד פורמלה, ששיחק באיטליה ושוויץ, והברזילאי, גם הוא בתפקיד הקבלן, אוונדרו דיאס סוזה, שישמש גם כקפטן הקבוצה. סוזה שיחק בעבר בטורקיה, אינדונזיה ואשתקד נבחר ל-MVP של הליגה היוונית, שם שיחק בקבוצת פירוס.

בגזרה המקומית, ליאור ויינשטוק ימשיך מהשנה שעברה ויהיה הליברו הראשון של הקבוצה, וסילי פוילוב חזר לאחר הפסקה של שנתיים ואת הסגל סוגרים הצעירים מעגן וייס, עידן מועלם, ניר שטילרמן, אורי ודינסקי ואלון האס. בשל העובדה שהעפילה אשתקד לרבע גמר גביע האתגר, תחל הקבוצה את דרכה במפעל בסיבוב השני ותפגוש את סראמה, סגנית אלופת אסטוניה. ב-11 בדצמבר ייערך המשחק באסטוניה, בעוד כפר סבא תארח את הגומלין שבוע לאחר מכן. המנצחת תעפיל לשלב שמינית הגמר. "לא בנינו קבוצה חזקה כדי לסיים במקום השני והמטרה היא להילחם על כל התארים", אמר ברעם והוסיף בחיוך. "צעד אחד מעל הסגנות בשנה שעברה בהחלט יספק אותי".

גם בקבוצת הנשים, מחזיקת הגביע למי ששכח, לא טמנו ידם בצלחת והמאמן חן הימלפרב צירף שלוש זרות חדשות. מדובר בקבלנית הסלובקית מירוסלבה קיז'קובה, שחקנית האמצע ורוניקה הרנוקובה, גם היא מסלובקיה, והברזילאית אריאנה טולנטינו המתופקדת כאופסטר. בגזרת הישראליות יחזקו העונה את כפר סבא הקבלנית דולב חזן שהגיעה מחדרה ושחקנית האמצע ספיר חודורוב ששיחקה בק.ק תל אביב. הברזילאית מרסלה קוררה תמשיך בקבוצה ותשחק השנה על תקן ישראלית לאחר שנישאה בקיץ למאמן הכושר של הקבוצה, עומר יואל. עוד ימשיכו הקפטנית הוותיקה ושחקנית האמצע גלית דבש, הקבלנית אניה ויליקי, הליברו מאי שיראון, הליברו לירון ימיני והמגישה עדי בן חיים.

גם במקרה הזה, ההישג האירופי המרשים בדמות רבע גמר גביע האתגר והניקוד שצברה בשנים האחרונות, הקפיץ את הקבוצה לסיבוב השני במפעל, בו תפגוש את אולימפיאקוס היוונית. תאריכים סופיים טרם נקבעו, אבל היוונים יארחו את המשחק הראשון בתחילת דצמבר והגומלין כעבור שבועיים בכפר סבא. "המטרות שלנו הן להמשיך להתגבש ולהתלכד", אמר הימלפרב. "נשאף ליהנות מהדרך והתהליך וננסה לזכות בהישגים קצת יותר טובים מהעונה שעברה". קבוצת הגברים תפתח את העונה ב-22 בחודש במשחק חוץ מול מכבי הוד השרון. שלושה ימים לאחר מכן, ב-25 באוקטובר, תצאנה לדרך גם הנשים במשחק חוץ מול ק.ק תל אביב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר