אביב סולומון. צילום: ירדי עואמי
אביב סולומון. צילום: ירדי עואמי

טוב לחזור לבלומפילד / הטור של רועי עדן

השילוב של מתקן משודרג שריגש לאורך שנים יחד עם ניצחון ירוק היה מושלם. אביב סולומון בדרך להפוך לאחד המגנים הבכירים בליגת העל. איחולי החלמה לשחקן העבר יגאל הלל

פורסם בתאריך: 11.10.19 14:08

1. המשחקים בבלומפילד תמיד היו חוויה מרגשת, אבל על אחת כמה וכמה כשהשדים הירוקים חוגגים ניצחון על הזהובים משכונת התקווה באצטדיון המחודש והמשודרג. את בני יהודה ראיתי שבוע קודם לכן בתיקו החלש מול הפועל תל אביב ועם יכולת דלה כל כך, לא היה לי ספק שהפועל כפר סבא, עם כל הצניעות, צריכה לבוא ללא רגשי נחיתות במטרה לנצח. נכון, קשה להגיד שהקבוצה הציגה כדורגל מלהיב, אבל כשאליסון דוס סנטוס מתגייס לעזרתנו עם שער עצמי מוקדם, החבר'ה קיבלו ביטחון והמשיכו כל הדרך לשלוש נקודות יקרות מפז.

2. כמה שחקנים שראויים לציון. דן עזריה חייב היה לסגור עניין ולתת לנו שקט נפשי בשלב הרבה יותר מוקדם, אבל במקום לתת פס פשוט לפינה העדיף לבעוט על גופו של השוער, המשיך להחמצה כפולה והשאיר אותנו עם עוד מחצית וצ'ופצ'יק מורטות עצבים. מי שהצטיין ושומר על יציבות מתחילת העונה הוא המגן השמאלי אביב סולומון, יופי של שחקן שפשוט כיף לראות. מיקום מצוין, סגירה הרמטית של השטחים הפתוחים בצד ימין של התקפת היריב, תיקולים מתוזמנים היטב ויציאה טובה ויעילה קדימה. בעבודה קשה וליטוש נכון, אביב בדרך להיות אחד המגנים הבכירים בליגת העל. בצד השני, אנחנו עדיין מחכים לסנונית ראשונה עם כדור ברשת של בנג'מין קוקו, כמצופה ממי שמחזיק בתואר 'חלוץ מטרה'. אולי בביקור העוקב בבלומפילד מול הפועל תל אביב. במצב הנוכחי, מגיעה יותר ממילה טובה לאופיר חיים, שעושה עבודה נהדרת חרף הכניעה לבוס בסוגיית טום שלח.

3. בנימה אישית, עת שימשתי כחבר ועד מנהל בעמותת האוהדים "הלב הירוק" וכאחראי קשרי קהילה, אחד מתפקידיי המרכזיים היה הקשר עם שחקני עבר. מעל במה מכובדת זו, ברצוני לאחל בשם כל אוהדי הפועל כפר סבא החלמה מהירה ובריאות איתנה לשחקן העבר יגאל הלל, שגדל במועדון ושיחק במדי הקבוצה הבוגרת במשך שמונה עונות רצופות ואף היה שותף בכיר לזכייה בגביע המדינה ב-1980 ולאליפות ההיסטורית שנתיים לאחר מכן. יגאל חגג לאחרונה 60 וכולנו מאחלים לו עוד הרבה שנים מאושרות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר