בובקר טראורה וטום שלח. צילום: ירדי עואמי
בובקר טראורה וטום שלח. צילום: ירדי עואמי

הכי כואב שיש: הפועל כפר סבא הפסידה 2:1 להפועל תל אביב משער בתוספת הזמן

הירוקים היו קרובים לרשום שלוש נקודות חשובות בבלומפילד, אך שערים של שחר הירש (86) ועומר דמארי (93) קבעו מהפך דרמטי. אביב סולומון כבש במחצית הראשונה

פורסם בתאריך: 19.10.19 20:01

אוהדי הפועל כפר סבא כל כך קיוו לחזור הביתה מאצטדיון בלומפילד המחודש עם שלוש הנקודות מול הפועל תל אביב, אך מהפך כואב במיוחד של האדומים בדקות הסיום החזיר אותם הביתה אפילו בלי נקודה אחת ביד, למרות שהמשחק כבר היה לקבוצה שלהם בידיים. זה היה ההפסד הראשון של כפר סבא אחרי שלושה משחקים.

המחצית הראשונה הייתה קצבית וכללה לא מעט מצבים לשתי הקבוצות. בדקה השמינית סטפן ספירובסקי המקדוני בעט מ-25 מטרים, אך הכדור פגע במשקוף. כפר סבא הציגה יכולת לא רעה ובדקה ה-30 זה השתלם לה, לאחר התקפה נהדרת. לירוי צעירי העביר שמאלה לאדריאן רוצ'ט, שהרים מצוין לאביב סולומון, שעם רגל ימין בעט מהאוויר לרשת, 0:1 גדול לכפר סבא.

המחצית השנייה הייתה בשליטה של האדומים, כאשר בדקה ה-50 סיבוב יפה של עומר דמארי ברחבה הסתיים בבעיטה לקורה. דווקא לאחר דקות רעות של המקומיים וקריאות של הקהל הביתי למאמן ניסו אביטן להתפטר, הצליחה הפועל תל אביב להשוות את התוצאה. המחליף שחר הירש קיבל מסירה מעומר דמארי ברחבה ובעט מקרוב לרשת, 1:1.

בדקה ה-93 המהפך הושלם בצורה הכי כואבת שיש עבור כפר סבא. טום שלח רק היה צריך לתת לכדור לצאת החוצה אחרי התקפה של האדומים, אך החזרת כדור רעה שלו סמוך לקו החוץ אפשרה לעומר דמארי לכבוש ולהרים את בלומפילד באוויר עם 1:2 דרמטי. הפסד כואב מאוד לירוקים, שיכולים לבוא בטענות רק לעצמם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. נאיבים ואדישים לוזרים

    זאת התוצאה קבוצה שלא ניצחה מעל 10 משחקים ואנחנו מוציאים אותם מהמשבר שלהם לראות ולא להאמין

  2. כל הפתיחת עונה הטובה נהרסה

    משחק אחד בודד הרס 7 מחזורים אם השחקנים האלו לא היו כאלו נאיבים אפילו תיקו הם לא היו מוציאים – נתנו להם לנצח

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר