טום שלח. צילום: ירדי עואמי
טום שלח. צילום: ירדי עואמי

אופיר חיים על טום שלח: "טעויות קורות בכדורגל, תמיד יהיה לאנשים מה להגיד"

מאמן הפועל כפר סבא מגבה את המגן הימני שלו, שטעה בהפסד להפועל תל אביב ועורר את זעמם של האוהדים: "הוא כמו כל שחקן בקבוצה וזה יכול היה לקרות לכל אחד אחר", אמר חיים. האוהדים מתכננים צעדי מחאה במטרה להוביל לשחרורו של שלח מהקבוצה

פורסם בתאריך: 21.10.19 10:53

כבר מספר שבועות עסוקים אוהדי הפועל כפר סבא במחאה שקטה בסוגיית טום שלח, שתפס מקום של קבע בהרכב של אופיר חיים מבלי שיכולתו תצדיק זאת, כך לטענתם. אלא שהטעות הגסה של אותו שלח, שהובילה לשער הניצחון של עומר דמארי והפועל תל אביב במשחק בו איתמר ישראלי לא נדרש למאמץ מיוחד, הציפה את הזעם הירוק על פני השטח בטונים גבוהים הרבה יותר. פרט כמובן לשלח עצמו ולסבו יצחק שום, מי שחטף חלק גדול מהאש היה המאמן אופיר חיים, שלטענת האוהדים נותן קרדיט לא מוצדק לנכדו של מעסיקו.

"טעויות קורות בכדורגל", התייחס לנושא חיים בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "טום שיחק כי הוא היה טוב במשחק הקודם ויש משחקים שהולך פחות טוב. הוא כמו כל שחקן בקבוצה וזה יכול היה לקרות לכל אחד אחר. תמיד יהיה לאנשים מה להגיד, אבל אני מתעלם מרעשי הרקע ומתרכז רק בעיקר – לשחק כדורגל טוב, להצליח ולעלות על דרך המלך. אמשיך לקבוע את ההרכב לפי מי שהכי טוב ואני רואה את הדברים רק מבחינה מקצועית".

אופיר חיים עם עוזרו רביד גזל. צילום: שרון בוקוב

אופיר חיים עם עוזרו רביד גזל. צילום: שרון בוקוב

מספר אוהדים החלו לארגן מחאה רחבת היקף והודיעו כי בכוונתם להתייצב בבתיהם של הבעלים, יצחק שום ובנו ומנהל הקבוצה בפועל, עידן, במטרה להפגין ולמחות עד אשר ישוחרר שלח לאלתר. גם ארגוני האוהדים של כפר סבא לא נשארו אדישים ליכולתו החלשה של שלח ושחררו הודעות רשמיות בנושא, מי במרומז ומי בנוסח שלא משאיר כל מקום לספק. חריפים במיוחד היה ארגון "העורק הירוק" שצירף להודעתו איור מוגדל של סבא שומי מחבק דגם מוקטן של נכדו, מספר 7.

"המחזור האחרון היה הקש ששבר את גב הגמל ולא נוכל יותר לשתוק על שיתופו הלא מקצועי של המגן טום שלח בהרכב הקבוצה", נכתב בין השאר. "עובר לו שבוע ועוד שבוע, וטום מוצב בהרכב מבלי שצוות האימון נותן הזדמנות לאחרים. הראיה הכי משמעותית שקיימת היא שטום מקבל את חולצת ההרכב אך ורק בגלל הקרבה המשפחתית שלו לבעלי הקבוצה". לאחר שהוסיפו כי לא ייתנו לעניינים משפחתיים לפגוע בקבוצתם האהובה, הוסיפו בארגון כי במשחק בית הקרוב מול מכבי חיפה ייערך מבצע "מתנות לנכדים", במסגרתו מתבקשים האוהדים להביא עמם צעצועים ישנים, בובות, משחקי קופסה, ספרים ועוד. "כל התרומות יועברו למען יצחק שום על מנת שיוכל לפנק את נכדיו במתנות מכל הבא ליד. מתנות שהן לא קבוצת כדורגל", חרצו חברי "העורק הירוק". במידה ויצחק שום לא יקבל את הצעצועים, הם יועברו לעמותות למען ילדים נזקקים".

שלח מול עומר דמארי. צילום: שרון בוקוב

שלח מול עומר דמארי. צילום: שרון בוקוב

עמותת "הלב הירוק", המחזיקה כידוע ב-10% מזכויות הניהול של המועדון, הייתה עדינה יותר ונמנעה מלציין במפורש את שמו של המגן. "אנו פונים למועדון ולמאמן בבקשה להעלות את ההרכב החזק ביותר בכל משחק משיקולים מקצועיים נטו", כתבו בהודעתם. "זכותכם להביע מחאה ביציע ואנו מקווים שהמחאה תגיע מהיציע באופן מכובד מבלי לגלוש לאלימות. יש דרך להביע דעה ביציע ובמדיה. אנו כעמותה נעביר את רחשי הלב של הקהל למועדון בתקווה שיבינו שבלי אוהדים אין קבוצה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא צריך להגזים

    טום הוא בסך הכל מגן טוב ואכן טעיות קורות אין מה לעשות לא צריך להתנהג בצורה כאזת לא כלפיו ובטח לא כלפי שום שבלעדיו אין לנו זכות קיום – אז אנא מכם אוהדים יקרים קחו הכל בפרופורציות נכון שהפסדנו משחק אותו היינו צריכים לנצח אבל תסתכלו על חצי הכוס המלאה תראו איזו קבוצה של כוכבים שום בנה לנו במו ידיו ותזכרו את מה שאני אומר אם לא נאיביות ואם לא אדישות אנחנו מנצחים את מכבי חיפה ואז ההפסד המרגיז הזה להפועל תא יישכח כלא היה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר