אדריאן רוצ'ט. צילום: ירדי עואמי
אדריאן רוצ'ט. צילום: ירדי עואמי

בגלל ויכוח עם איש האבטחה: אדריאן רוצ'ט יעמוד ביום חמישי לדין משמעתי

על פי דו"ח השופט גל ליבוביץ' מהמשחק מול הפועל תל אביב, הקשר ביקש להיכנס לחדר ההלבשה יחד עם בנו, וכשנמסר לו כי חל איסור על כך, השיב ב"גידופים קשים וקללות מחפירות"

פורסם בתאריך: 23.10.19 11:09

תקרית מוזרה בסיום משחק ההפסד 2:1 של הפועל כפר סבא להפועל תל אביב, מובילה להעמדתו לדין של קשר הירוקים, אדריאן רוצ'ט. על פי דו"ח השופט גל ליבוביץ', בסיום ההפסד ניסה הקשר להיכנס לחדר ההלבשה יחד עם בנו, וכאשר נמסר לו על ידי איש חברת האבטחה כי חל איסור על כך, השיב במילים קשות.

בדו"ח של ליבוביץ' נכתב: "בסיום המשחק עדכן אותי ניר שמיר, מפקח חברת האבטחה T.Q.S, כי שחקן הפועל כפר סבא, אדריאן רוצ'ט, הוריד ילד מהיציע לאחר שריקת הסיום, ככל הנראה בנו, והתעקש להיכנס איתו לחדר ההלבשה, דבר שאינו מותר. המפקח ביקש ממנו לא לעשות כן, ולדבריו ספג גידופים קשים מהשחקן וקללות מחפירות". בעקבות הדוח החליט תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, להעמיד את רוצ'ט לדין, בדיון שיתקיים ביום חמישי.

פרט לתקרית של רוצ'ט, צוין בדו"ח השיפוט כי בדקה ה-43 נזרקו מצתים ושקית גרעינים מכיוון שערים 4-5 של הפועל תל אביב לכיוון שוער כפר סבא איתמר ישראלי. עוד נכתב כי בדקה ה-88 נזרקה כוס שתייה לתחומי המגרש לפני ביצוע כדור קרן עבור הירוקים. גם כאן הכוס נזרקה מיציעים 4-5.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר