יצחק שום. צילום: רמי לוי
יצחק שום. צילום: רמי לוי

הפועל כפר סבו'ש / הטור של רועי עדן

הגיע הזמן שבמועדון שלנו יעלו בהרכב אחד עשר השחקנים הטובים ביותר. אני משוכנע כי אם אופיר חיים לא יעשה שינוי בעמדת המגן הימני כבר במשחק הקרוב, הוא יאבד את הלגיטימיות שלו בקהל

פורסם בתאריך: 24.10.19 09:29

1. הפועל כפר סבא הגיעה למשחקה מול הפועל תל אביב עם רוח גבית אדירה אחרי הניצחון על בני יהודה באותו האצטדיון וההתבססות במקום השישי בטבלה, בעוד יריבתה הגיעה למשחק עם הגב לקיר ובלחץ נוראי, נושקת לקו האדום ובדיוק עם מחצית מהנקודות שלנו. כ-600 האוהדים הירוקים שליוו את הקבוצה למשחק ראו במחצית הראשונה את המגן השמאלי הנהדר, אביב סולומון, מגלה הבנת משחק טובה, כאשר הוא לא מתפתה ומשאיר את כדור העומק שעובר ממש דרכו לאדריאן רוצ'ט, מתמקם היטב במרכז הרחבה ושולח את הכדור שמגביה לעברו רוצ'ט מהאוויר היישר לרשת. שער ענק שכל כך מגיע לשחקן הזה, שיש לו חלק בלתי מבוטל בפתיחת העונה המוצלחת של הקבוצה.

לאורך כל המשחק האדומים נראו בדיוק כפי שהם נראו מפתיחת העונה, עם כדורגל חסר מעוף, וניכר היה שכל מה שחניכיו של אופיר חיים צריכים היו לעשות זה לשחק את המשחק הרגיל שלהם ולנסות לעקוץ את השער השני, או לכל הפחות להתגונן באופן חכם ולנטרל את הניסיונות השבלוניים של היריבה, לא משימה מורכבת למדי. דקה 86, ניסו אביטן כבר רואה לנגד עיניו את מכתב הפיטורים מהאחים ניסנוב, אך אז מגיע לעזרתו מספר 7, בירוק! (או בשחור במקרה הזה)

2. האמת? זה כבר נהיה מביך. מיקום וכיסוי גרוע של טום שלח על השחקן שלו כולל שבירת קו הנבדל, מביאים לשער השוויון. “קורה, אין מה לעשות”, אמרתי לשני ילדיי המתוסכלים שהגיעו איתי לבלומפילד, “העיקר שנשמור לפחות על התיקו”. דקה 93, האדומים מוציאים התקפה, איך לא, דרך האגף הימני שלנו. כדור ארוך ושטוח נשלח לעברו של שחר הירש ושלח רק מתבונן בכדור שחולף סמוך אליו, ברקמן יוצא לחפות עליו וסוגר על הירש בצורה יוצאת מהכלל, כל מה ששלח צריך היה לעשות באותה שניה זה פשוט להישאר במקומו. רגע לפני שאיתמר ישראלי מלקט את הכדור בידיו הבטוחות, שלח מחליט לפנק את עומר דמארי בבישול הזוי ולשלוח אותנו האוהדים חזרה הביתה זעופים במיוחד.

לאחרונה התבטא שלח כי חלומו הגדול הוא לשחק במכבי תל אביב, אז גם אנחנו האוהדים רוצים לשתף בחלום שלנו, שהוא ללא ספק צנוע יותר מזה של שלח: לראות על הדשא את אחד עשר השחקנים הטובים ביותר, לתשומת לבך סבו’ש יצחק. אני משוכנע כי אם נועם גמון לא יעלה בהרכב מול מכבי חיפה בשבת הקרובה, אופיר חיים יתחיל לאבד את הלגיטימיות שלו ביציע והקהל המנומס שלנו בהחלט ישמיע את קולו בעניין. אין ספק כי הרכב ראוי ותוצאה טובה, כלומר לפחות תיקו מול הירוקים מהכרמל, יהוו פיצוי הולם לחרפת המשחק האחרון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר