בנג'מין קוקו ואדריאן רוצ'ט בדרך לעוד החמצה מול מכבי חיפה. צילום: שרון בוקוב
בנג'מין קוקו ואדריאן רוצ'ט בדרך לעוד החמצה מול מכבי חיפה. צילום: שרון בוקוב

שלושה חלוצים, אפס שערים / הטור של רועי עדן

ההפסד למכבי חיפה הבליט את הבעיה הקשה ממנה סובלת הפועל כפר סבא בחלק ההתקפי, שכדאי שתילקח בחשבון לקראת ינואר. יותר מההפסד, העיבה על האווירה ההתנהלות של הנהלת הקבוצה מול האוהדים

פורסם בתאריך: 31.10.19 12:49

1. אם אחרי ההפסד להפועל תל אביב הייתה ביציע אוהדי הפועל כפר סבא תחושת תסכול אדירה נוכח התפתחותו של המשחק ורמתה של היריבה, הרי שההפסד הצורב לירוקים מהכרמל התקבל די בטבעיות. נכון שהתוצאה קצת מרמה וההכרעה הושגה ממש בדקות הסיום, אבל המשחק הזה שוב הבליט את הבעיה הקשה ממנה סובלת הקבוצה בחלק הקדמי. לאחר שמונה מחזורים מאזנם של שלושת שחקני השפיץ שהוחתמו העונה בדיוק עבור מלאכת כיבוש השערים – בנג'מין קוקו, ריצ'ארד ורנש ובן מיזן, עומד על אפס שערים, מביך משהו.

בדקות הפתיחה הבכנו שוב ושוב את הגנת האורחת, אלא שחוסר המחץ היה בעוכרינו. כך למשל, נועם גמון במסירת מפתח יוצאת מהכלל השאיר את קוקו בעמדה מצוינת להמם את מרקו בלבול, אלא שבמקום לשעוט לעבר השער לאחד על אחד מול השוער, בחר החלוץ להתמהמה ובזבז הזדמנות טובה. ככל שנקפו הדקות פערי הרמות בין הקבוצות באו לידי ביטוי וחיפה גילתה דומיננטיות, למרות שחניכיו של אופיר חיים ממש לא התבטלו מול יריבתם האיכותית במהלך המחצית הראשונה, שבסיומה אדריאן רוצ'ט חייב היה לאזן את התוצאה. במחצית השניה הקבוצה פשוט נעלמה, כמיטב המסורת, והרחקתו של קופי בוודאי שלא הוסיפה, מה שאפשר לאורחים מהכרמל לחגוג בסיום 0:3 גדול, ביכולת ממש לא גדולה.

2. האמת? לא התוצאה הסופית העיבה על האווירה בקרבנו האוהדים, כמו שהעיבה התנהגותה של הנהלת הקבוצה כלפי הקהל. לפני פחות משנה הבטיח עידן שום באסיפת אוהדים שנערכה במועדון שהוא יפעל ביתר שאת למען קירוב האוהדים לקבוצה ולמועדון. בפועל, ההפך הוא הנכון, אחרת קשה להסביר את רצף האירועים בשבוע האחרון: בכניסה לאצטדיון מנעה הנהלת המועדון מארגון האוהדים "העורק הירוק" להכניס שלטי מחאה לגיטימיים בנוסח "שלח אותו מהקבוצה". עמותת האוהדים "הלב הירוק" טענה כי נוכח הפוסט שפרסמה בדרישה "להעלות את ההרכב החזק ביותר בכל משחק משיקולים מקצועיים נטו" (עם מסר ברור כלפי טום שלח) קיבלו נציגיה טלפון זועם במיוחד מעידן שום שדרש להסיר את הפוסט, ואילו כותב שורות אלה נאלץ לרכוש כרטיס למרות זכאותו להזמנה כנגד הצגת תעודת עיתונאי, בהנחיה ברורה של עידן שום תוך הפרה בוטה של תקנון ההתאחדות לכדורגל, זאת לאחר שהעזתי לכתוב על חלקו הנכבד של הנכד-אחיין בהפסד להפועל תל אביב.

ניכר כי עידן שום קצת התבלבל בכל הקשור להגדרת תפקידו וגבולות סמכויותיו. במקום לנהל מלחמת חורמה כנגד אוהדים שמעוניינים להביע מחאה לגיטימית, תרשו לי להציע לכם להתפנות למלאכתכם ולהתעסק כבר מעכשיו בחלון ההעברות של חודש ינואר כדי לתקן את הטעויות שעשיתם בקיץ בבחירת החלוצים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תעזבו את טום שלח כבר

    מסכן הבן אדם הרגתם אותו כבר הנה גם נועם גמון לא מנע שלישיה ממכבי חיפה תפסיקו להציק לשום ותתרכזו בלעודד הכל יהיה בסדר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר