סודיק אטנדה. צילום: ירדי עואמי
סודיק אטנדה. צילום: ירדי עואמי

אטנדה ייעדר לפחות חודש, ברקמן וקופי צפויים לפתוח מול חדרה

בלם הפועל כפר סבא ביצע תנועה לא טובה בהפסד לבית"ר ירושלים ואובחן עם קרע במפשעה. "אני שמח שאנחנו משחקים שווה בשווה מול כל יריבה", אמר הבעלים יצחק שום. קבוצת הנוער ממשיכה להרשים

פורסם בתאריך: 6.11.19 16:16

כמה פעמים עוד תציג הפועל כפר סבא יכולת משופרת ותספוג שערים מרגיזים בתחום חמש הדקות האחרונות? כולם כבר הכינו את הסופרלטיבים לאיתמר ישראלי בהופעה מעוררת כבוד בין הקורות, עד שהגיע שלום אדרי מבית"ר ירושלים והשאיר, שוב, את השומים רק עם המחמאות. "אני שמח שאנחנו משחקים שווה בשווה מול כל יריבה, אבל אני מחפש את הנקודות", אמר הבעלים יצחק שום. "כשאתה לא צובר נקודות אתה מאבד את הביטחון. כשסופגים שערים בדקות האחרונות תמיד אתה בא לעצמך בטענות למה לא הרחקתי כדורים וכדומה, אבל תמיד מגיעה השגיאה התורנית. מה לעשות? אם לא היו שגיאות, כנראה שכל המשחקים היו נגמרים 0:0".

בכפר סבא התייחסו גם ליכולת הטובה של שוערם: "איתמר נותן עונה טובה ויציבה ומוכיח את עצמו, אבל הוא לא משחק לבד", אמרו במועדון. "מתסכל להפסיד בדקות כאלה וזה ממש מעצבן. אפשר לקרוא לזה נאיביות או חוסר ריכוז". הקבוצה קיבלה בשורה לא פשוטה עם פציעתו של סודיק אטנדה, אותו הגדירו "בלם ברמה גבוהה שרואה תמיד מהלך אחד קדימה". כזכור, תנועה לא טובה של אטנדה אילצה אותו לנטוש את המשחק האחרון עשר דקות לסיום. בדיקה שעבר הבלם הניגרי העלתה כי הוא סובל מקרע במפשעה ויושבת לחודש לכל הפחות. למזלה של כפר סבא, לאחר המחזור הקרוב תצא הליגה לפגרה בת שלושה שבועות ובקבוצה מקווים שאטנדה ישוב לאיתנו בהקדם. הצרות בחלק האחורי נמשכו לאחר שהיה חשש לקרע במיניסקוס של הבלם טל מכלוף, שמצדו נזהר שלא להחריף את הכאבים עד שהתקבלו תוצאות בדיקת ה-MRI שעבר. בכפר סבא נשמו לרווחה לאחר שהתברר כי מדובר במכה בלבד שלא תמנע ממנו לשחק.

כפר סבא, שסופרת כבר שלושה הפסדים רצופים, מדורגת תשיעית עם 8 נקודות, מרחק שתיים בלבד ממכבי נתניה שמתחת לקו האדום. בראשון (המושבה, 20:00) תארח הקבוצה את הפועל חדרה. הקבוצה של אורי גוטמן נחשבת עד כה להפתעה נעימה והיא מדורגת שישית בטבלה כשבמאזנה 14 נקודות. ג'ניה ברקמן צפוי למלא את מקומו של אטנדה הפצוע, כשמנגד הקשר גרשון קופי ישוב מהרחקה ויפתח על חשבונו של דן עזריה.

"אנחנו לא מסתכלים כרגע על הטבלה, אלא ממשיכים לבוא לשחק כדורגל טוב וליהנות במטרה לנצח כל משחק", הבהירו בקבוצה. "נכון שזה לא קרה במשחקים האחרונים, אבל זה לא פגע במאומה באווירה בחדר ההלבשה ובאימונים, הכל תענוג". לגבי המשחק הקרוב הוסיף גורם במועדון: "חדרה קבוצה בלבל שלנו ואנחנו חייבים לקחת נקודות, אין ברירה". קבוצת הנוער של המועדון בהדרכת אורן קריספין ממשיכה להרשים עם ניצחון 0:4 ביתי על הפועל עפולה בשבת האחרונה. איתי עיוואן כבש צמד במחצית הראשונה, ויקטור בן חיון וליאם יערי השלימו בשנייה. בתום שמונה מחזורים מדורגת הקבוצה במקום השלישי בליגה הלאומית מחוז צפון עם 17 נקודות, מרחק חמש מהמוליכה עירוני נשר. בשבת תפגוש הקבוצה בחוץ את מ.כ נווה יוסף.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איזה נראנו טוב

    מה זה ההמצאות האלו ביתר עשו לנו טיילת ברחבה אם לא איתמר זה נגמר 4 או 5 תלמדו את הנאיבים האלו לעשות לחץ במרכז המגרש רחוק מהשער ולשחק לעומק לא לרוחב ולבעוט לשער מטווחים של 16-20 מטר כי אי אפשר להכנס עם הכדור לשער

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר