אופיר חיים. צילום: שרון בוקוב
אופיר חיים. צילום: שרון בוקוב

דרוש קצת אומץ / הטור של רועי עדן

לצד הטעויות הגסות של שחקני הפועל כפר סבא בשבועות האחרונים, שגה אופיר חיים בטדי כשהחליט לעבור למערך הגנתי ובכך הפסיד את המשחק. כמה עצוב היה לראות פחות ממאה אוהדים ביציע

פורסם בתאריך: 7.11.19 10:33

1. אם רק הייתה הטבלה נקבעת לפי המחמאות של פרשני הכדורגל השונים, אין ספק כי הפועל כפר סבא הייתה רצה חזק בצמרת הגבוהה. הבעיה היא שבסוף מה שקובע זה מבחן התוצאה ועם אפס מתשע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים הכיוון בדיוק הפוך. להוציא את ההפסד להפועל תל אביב, הרי שההפסדים למכבי חיפה ובית"ר ירושלים היו על פניו די צפויים בהתחשב ביחסי הכוחות על הנייר, אך התסכול הוא עדיין רב כי מה שמאפיין את שלושת ההפסדים הללו היא העובדה שכל שערי ההכרעה במשחקים האלה נכבשו כתוצאה מטעויות גסות של חוסר ריכוז מצד שחקנינו. אין ספק שהמשחק האחרון היה השיא מהבחינה הזו ופעם אחר פעם חילקו חניכיו של אופיר חיים (בובקר טראורה, נועם גמון, ג'ניה ברקמן) בשלומיאליות מתנות למארחת, ואלמלא יכולת נפלאה של איתמר ישראלי בין הקורות, ההכרעה הייתה מושגת עוד הרבה לפני הדקה ה-86, אז איבד טראורה כדור פשוט למדי באזור המסוכן והפעם אפילו ידיו של ישראלי קצרו מלהושיע.

2. אומרים שתמיד ה-ש.ג הוא האשם, כי הכי קל להאשים אותו. אבל לצד הטעויות הגסות של אותם שחקנים שציינתי, חלקו של חיים בהפסד בטדי גדול אף יותר. בניגוד לשני המשחקים הקודמים, הפעם הקבוצה פתחה היטב גם את המחצית השנייה והביכה שוב ושוב את ההגנה הירושלמית, ודווקא אז החליט חיים משום מה לעבור למערך הגנתי יותר, כשהוציא את הקשר לירוי צעירי לטובת בלם שלישי (ברקמן). דווקא בגלל הלחץ שמופעל בטדי מצד הקהל המקומי על שחקניו לנצח משחק מהסוג הזה בכל מחיר, הייתי מצפה מחיים לאזור אומץ ולבצע את השינוי דווקא בחלק הקדמי, ועם קצת יצירתיות להכניס את יהב אפריאט הנמרץ לכנף שמאל ולהסיט את עומר פדידה לשפיץ במקום בנג'מין קוקו המאכזב, כך ניתן היה אולי לנצל את העורף הדליל של המקומיים בשליש האחרון של המשחק ולעקוץ במתפרצת.

3. עם כל הצער בגין ההפסד על כר הדשא, ההפסד הכואב יותר התרחש ממש לא רחוק משם, ביציע, כאשר פחות ממאה אוהדים (!) ליוו את הקבוצה למשחק. מדובר באותו קהל שלמשחקי חוץ מול קבוצות קצת פחות אטרקטיביות מבית"ר ירושלים ובמגרשים נידחים כמו של מכבי צור שלום, אסי גלבוע ואפילו באילת, הגיע בכמויות מרשימות יותר של פי שלוש. בשבועות האחרונים ראינו את הנהלת הקבוצה לא מאשרת הכנסת ציוד לאוהדים ובשבוע שעבר קראנו התבטאויות בנימה מזלזלת של הבעלים יצחק שום כלפי ארגון האוהדים העורק הירוק. אם לשפוט לפי המהלכים האלה, נראה שהנהלת המועדון סימנה לה לאחרונה למטרה את קהל אוהדיו ועושה הכל להרחיקו מהקבוצה. אז הצלחתם, כל הכבוד.

4. ביום ראשון נארח את הפועל חדרה ורועי זיקרי (כמה חבל שלא ידעו לשמור אותו אצלנו). כמובן שמדובר במשחק קשה, אך לאור רצף ההפסדים האחרונים שום תוצאה פרט לניצחון לא תתקבל בהבנה, מה גם שהגיע הזמן לניצחון בית ראשון העונה. בהצלחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר