איתמר ישראלי. צילום: ניר קידר
איתמר ישראלי. צילום: ניר קידר

ישראלי הצטיין, הפועל כפר סבא סיימה ב-0:0 מול חדרה

הופעה מצוינת של השוער סייעה לירוקים לקטוע את רצף שלושת ההפסדים הרצופים. טראורה ואפריאט החמיצו ממצבים קורצים

פורסם בתאריך: 10.11.19 21:57

בניגוד להפסדים האכזריים שצברה בשרשרת בדקות הסיום, הפועל כפר סבא חייבת לשלוח הערב (ראשון) זר פרחים ענק לאיתמר ישראלי, שנעל את השער והציל עבורה נקודה בתיקו המאופס מול הפועל חדרה. הירוקים הגיעו למשחק בסגל חסר ולמרות ההופעה המצוינת של השער היו יכולים גם לצאת עם שלוש הנקודות, אך החמיצו ממצבים קורצים.

האורחת הייתה טובה יותר במחצית הראשונה ובדקה ה-16 נותר רועי זיקרי לבד מול ישראלי, אבל השוער היה עם ידו על העליונה, ולא בפעם האחרונה. בדקה ה-36 חדרה הייתה קרובה אפילו יותר, כשחגי גולדנברג העביר מימין ושגיא דרור בעט נפלא מהאוויר, אבל ישראלי הדף. דידייה קוגבניה חייב היה לכבוש מהריבאונד, אבל בעט מקרוב ברשלנות לקורה והחוצה. חמש דקות להפסקה גם כפר סבא נזכרה להגיע ועומר פדידה מסר מימין לבובאקר טראורה, שמ-2 מ' מול שער חשוף פספס את הכדור וההזדמנות.

זיקרי וישראלי נפגשו חזיתית גם במחצית השנייה, אבל השוער הבהיר שאין לו כוונה להיכנע. מנגד כפר סבא כמעט עקצה דקה לסיום תודות למהלך של המחליפים דן עזריה ויהב אפריאט, אבל האחרון בעט חלש לידיו של אוסטין אג'ידה. עוד קודם לכן נקבע שהירוקים ינצחו לפחות במניין השחקנים, כשיהב גורפינקל הורחק בצהוב שני שלוש דקות לסיום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מה יהיה עם ההגנה

    2 או 3 מצבים אם אני לא טועה היו להם של אחד על אחד עם איתמר בגלל שלא ירדו בזמן להגנה איתמר עצר את זיקרי פעמיים והיתה עוד פעם אחת שעולים ומנסים לכבוש צריך לזכור לרדת בזמן או להשאיר לפחות 6 שחקנים מאחורה שלא יעלו בכדי להיות מוכנים למתפרצות של היריב אם לא איתמר זה נגמר עם עוד הפסד צריך לשים לב

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר