בנג'מין קוקו. צילום: ירדי עואמי
בנג'מין קוקו. צילום: ירדי עואמי

כאן זה בית? כאן זה לב? / הטור של רועי עדן

למרות שסוף סוף הפועל כפר סבא לא ירדה מנוצחת, קשה היה למצוא נקודת אור בתיקו מול הפועל חדרה. אחרי 900 דקות ניתן להסיק שהישועה לא תגיע מבנג’מין קוקו

פורסם בתאריך: 13.11.19 13:17

1.  450 דקות, שתי נקודות ושער זכות בודד מול סקציה נס ציונה – זהו מאזנה הביתי של הפועל כפר סבא. האמת? קשה להאשים את אופיר חיים. עם סגל שחקנים כל כך מוגבל שנבנה בעזרת משאבים דלים, אין פלא כשרואים את המאזן הכל כך עלוב של הקבוצה. ספק רב אם ולדימיר איביץ’ או ברק בכר היו מצליחים להפיק יותר מסגל השחקנים הקיים. אם להיות כנים, הרי שתוצאת התיקו מול הפועל חדרה קצת מרמה.

חרף חסרונם של שני שחקני מפתח שלה, אליאל פרץ ולוסיו מרינאו, שכבשו יחד שבעה מתוך שנים עשר שעריה, הפועל חדרה הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק על הירוקים המפוזרים. הקבוצה של אורי גוטמן הציגה משחק מעבר מרשים ואף הצליחה לייצר מצבי הבקעה רבים וטובים יותר מהמארחת, שהציגה מצידה חוליית הגנה חלשה להחריד. ג'ניה ברקמן ונירן רוטשטיין, שלא בדיוק נכנסו לנעליהם של סודיק אטנדה ואביב סולומון (בהתאמה), כמו גם טל מכלוף ונועם גמון, שגו בזה אחר זה בפעולות ההגנה הבסיסיות ביותר ואלמלא תצוגת שיא בין הקורות של איתמר ישראלי, יצחק שום היה סופר הפסד רביעי רצוף.

גם בחלק הקדמי וההתקפי יותר של המערך קשה היה למצוא נקודת אור, ומי שמאכזב במיוחד הוא אדריאן רוצ'ט, ממנו הייתי מצפה לקחת יותר אחריות ומנהיגות במרכז השדה ולנווט את משחקה של הקבוצה בצורה מסודרת ויעילה יותר. בניגוד למשחק הקודם מול בית"ר ירושלים, הפעם אופיר חיים הגיב היטב למתרחש על כר דשא ובמסגרת האפשרויות שעמדו לרשותו הוא ביצע חילופים נכונים ומתוזמנים היטב. במהלך עשרים הדקות האחרונות קלטו לפתע השחקנים כי האדומים מולם הם לא בדיוק ליברפול ועל הקווים ניצב גוטמן ולא קלופ, החלו ליזום קצת יותר ולהפגין את הדומיננטיות שכה הייתה חסרה עד אז במרכז השדה. עם זאת, כל אלה הספיקו למהלך כדורגל ראוי בודד, שהניב שיתוף פעולה בין שניים מהמחליפים, דן עזריה ויהב אפריאט, כשזה האחרון בעט מעמדה קורצת היישר לגופו של שוער האורחת, אוסטין אג'ידה, שנדרש בדקה ה- 89 ולראשונה במשחק (!) לטיפת מאמץ.

2. בדרך לחניה שמעתי את אחד האוהדים תוהה "מה יהיה"? ללא ספק שאלה מצוינת. הליגה אמנם יוצאת לפגרה של שלושה שבועות, אבל דווקא בפרק זמן זה אופיר חיים וחניכיו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לתקן את הרושם הרע מהמשחק מול חדרה ולשפר את הליקויים הרבים כדי שקצב צבירת הנקודות יהיה טוב יותר מזה של החודש האחרון, שבעטיו אנחנו נמצאים שתי נקודות בלבד מהקו האדום. במקביל אופיר חיים חייב לדרוש בתוקף ממעסיקו לפתוח את הכיס לקראת חלון ההעברות בינואר כדי לנסות ולהחתים שני שחקני התקפה ראויים, כי אחרי 900 דקות עקרות כנראה שניתן כבר להסיק שמבנג'מין קוקו לא תגיע הישועה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ההגנה שלנו היא הבעיה

    חדרה שמים 11 שחקנים מאחורי הכדור זה כל ההבדל ויוצאים למתפרצות ככה כל הליגה הזאת משחקת אולי חוץ מאיתנו ככה הם גם עלו ליגה עם אביטן ככה הם שיחקו בלאומית 3 פעמים הם היו באחד על אחד ואיתמר עצר אותם אנחנו עולים כמו פראיירים ואחכ חשופים למתפרצות האלו – שעולים לתקוף לא עולים עם 9 שחקנים עולים עם 4-5 שחקנים השאר צריכים לחכות למקרה שהכדור נאבד ולמנוע מתפרצת של היריבה אין דרך אחרת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר