סודיק אטנדה. צילום: שרון בוקוב
סודיק אטנדה. צילום: שרון בוקוב

אטנדה וסולומון בספק למשחק של הפועל כפ"ס באשדוד, כעס במועדון על הלו"ז הצפוף

השניים התאמנו באופן חלקי השבוע, כאשר ברקמן, גטהון ורוטשטיין עשויים להחליפם בהרכב. במועדון יחפשו מחליף לריצ'ארד ורנש לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר

פורסם בתאריך: 27.11.19 15:06

עם סיום פגרת הנבחרת והשזרוע, מצפה להפועל כפר סבא בסוף השבוע משוכה מאתגרת בדמות מ.ס אשדוד (שבת, 18:00, הי"א) המדורגת שמינית עם 11 נקודות, שתיים יותר מכפר סבא שבמקום העשירי. המגן השמאלי אביב סולמון, אקס אשדוד, טרם התאושש מהפציעה בשריר הארבע ראשי ולא נטל חלק באימון בתחילת השבוע. הבלם סודיק אטנדה, המוגדר בקבוצה כ"חצי הגנה", סובל מקרע במפשעה וערך אימון חלקי כשהרצון הוא לשלבו בהדרגה על מנת להימנע מהחמרת הפציעה. השניים בספק להתמודדות מול אשדוד, כאשר במידה וייעדרו צפויים טריקו גטהון או נירן רוטשטיין לתפוס את מקומו של סולומון, בעוד ג'ניה ברקמן יחליף במידת הצורך את אטנדה.

החלוץ ההונגרי ריצ'רד ורנש טרם קיבל הודעה רשמית על שחרורו, אך הכיוון ברור והשחקן לא ימשיך בכפר סבא, שתצרף במהלך חלון ההעברות בינואר שחקן זר במקומו. "כשמגיע שחקן זר הוא צריך להיות טוב פי שניים ממה שיש לך ולהיות שחקן מוביל", אמרו במועדון. "כשאתה לא משחק המוטיבציה שלך יורדת ואתה גם לא טוב באימונים, זה טבעי. יש לו כדורגל, הוא משתדל ורוצה להוכיח את עצמו וגם קיבל הזדמנויות, אבל זה לא תופס את העין של אופיר חיים וכמו שזה נראה כרגע הוא לא יקבל דקות משחק. לא אסון גדול להיפרד משחקן בינואר".

בקבוצה לא ממש שמחו על הלו"ז הצפוף מיד עם החזרה מהפגרה שזימן לקבוצה שלושה משחקים תוך שבוע, כאשר אחרי אשדוד ובאר שבע תנעל כפר סבא את הסיבוב הראשון בדרבי השרוני בשבת הבאה מול הפועל רעננה, שייחשב כמשחק חוץ אבל ייערך גם הוא במושבה. "זה צעד ממש לא הגיוני, המנהלת רוצה לסגור בשבוע אחד את הפער מהפגרה", מחו בקבוצה. "יש עומס גדול ולא פשוט לשחק שלושה משחקים בשבוע, אבל נעשה רוטציה במידת הצורך ובמידת האפשר ויש לנו גם אופציות טובות על הספסל. נתקדם משחק-משחק ונקווה שכל השחקנים שלנו ישמרו על הבריאות ויעברו את סדרת המשחקים הזו בשלום".

שני שחקני הקבוצה, גל פורת ועומר צלישר, אשר התבשרו כבר בתחילת העונה כי הם לא בתכניות המקצועיות של הקבוצה, התבקשו השבוע להתאמן בצד עם מאמן הכושר, מאחר שהם אינם בתכניות. פורת החלים לאחרונה מקרע במפשעה ושבר. מהפועל כפר סבא נמסר בתגובה: "השחקנים חתומים על חוזה בהפועל כפ"ס. המועדון עומד בחוזה כדין, והם ימשיכו לקבל את היחס הטוב ביותר שהמועדון יכול לספק כל עוד לא מצאו קבוצה אחרת. לצערנו, הם אינם מצויים בתוכניות המקצועיות של המועדון. אנו מקווים כי ימצאו קבוצה בה יוכלו לשחק ולהציג את יכולתם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר