תקופת בצורת: הפועל כפר סבא הפסידה 1:0 לבאר שבע

הקבוצה של אופיר חיים רשמה משחק חמישי ללא שער זכות והתקרבה מרחק שתי נקודות מהקו האדום. בן שהר כבש את שער הניצחון לאדומים

פורסם בתאריך: 3.12.19 22:13

הפועל כפר סבא יכולה להרשות לעצמה להפסיד להפועל באר שבע, אבל צריכה בהחלט להיות מודאגת מההפקרות בהגנה ומהעובדה שכבר חמישה משחקים תמימים לא מצאה את הרשת. הערב (שלישי) היא נוצחה רק 1:0, אבל צריכה להודות לשוערה איתמר ישראלי שהתוצאה לא הייתה גבוהה הרבה יותר.
באר שבע פתחה בבליץ אבל ישראלי היה במקום לניסיונות מוקדמים של נאור סבג וג'ימי מרין. בין לבין סבג מצא את הרשת בסיוע בן שהר, אבל האחרון היה בנבדל והשער נפסל בצדק לאחר בדיקת ה-VAR. בדקה ה-18 הגיעה הטעות היחידה של ישראלי, שבדיעבד עלתה לקבוצתו בהפסד. השוער הדף רע בעיטה של בן ביטון מימין ושהר עט על הריבאונד וכבש מקרוב, 0:1.
למעט שני ניסיונות ירוקים ממרחק, אחד בכל מחצית, של עומר פדידה ובובקר טראורה, לא היה לכפר סבא מה למכור. שניהם, אגב, נהדפו אצל ארנטס שטקוס. ניסיון במספרת של ג'ניה ברקמן אמנם היה מרשים, אבל לא מדויק.
חוץ מזה גרשון קופי הוחלף עוד לפני ההפסקה בלירוי צעירי והוציא את עצביו על בקבוק מים לפני שירד לחדר ההלבשה. אותו צעירי התלונן על כיווץ בשריר התאומים והוחלף במחמוד יוסף בדקה ה-69. בתווך הוחלף במחצית הקפטן עומר פדידה שהיה חלש לטובת יהב אפריאט, שהוסיף מימד של התלהבות אך גילה שאין לו ממש עם מי לשחק. שריקת הסיום גילתה שכפר סבא רחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום, ומוטב לה להתעורר לפני שיהיה מאוחר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. להגיד לכם מה הכי עצוב

    באר שבע בעצמה קבוצה בינונית עובדה שנס ציונה ובני יהודה ניצחו אותם ואנחנו רועדות לנו הרגליים כאילו ברצלונה משחקת נגדנו אם לא היינו נותנים להם ככ כבוד שכבר לא מגיע להם דרך אגב היינו מנצחים גם אבל כפר סבא זאת כפר סבא

  2. המוציאה הלאומית ממשברים

    ממה פחדתם ?? מבאר שבע ?? נס ציונה ובני יהודה ניצחו אותם תשחקו את המשחק שלכם בלי רגשי נחיתות והיינו מנצחים אותם גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר