שחקני הפועל כפר סבא מול באר שבע. צילום: ירדי עואמי
שחקני הפועל כפר סבא מול באר שבע. צילום: ירדי עואמי

אולי כבר עדיף פגרה? / הטור של רועי עדן

התחרות הסמויה בין קוקו לטננבאום, הטקס המכובד לזכרו של עומרי יונגר ז"ל והנתון המביך של החזקת הכדור

פורסם בתאריך: 5.12.19 15:50

1. האמת? לא היה לי פשוט להעביר שלושה שבועות בלי הכדורגל הישראלי בכלל ובלי הקבוצה שאני כל כך אוהב בפרט. התגעגעתי. בשבת אחר הצהריים מצאתי עצמי ברכב הי דרומה לעיר הנמל אשדוד ובלבי נשאתי את תפילת הדרך – "רק שאחרי המשחק לא אתגעגע חזרה לפגרה". במהלך הנסיעה אחיין שלי ואני סיכמנו שאם נסיים את השבוע הגדוש הזה עם ארבע נקודות זה בהחלט יהיה משביע רצון, ואם נצא מהמשחק הזה לפחות עם נקודה זו תהיה התחלה לא רעה, כי מודעות עצמית וריאליות אף פעם לא הזיקו.

2. אופיר חיים החליט על שני שינויים עיקריים בהרכב הפותח ובחלק הקדמי, עת הציב בכנף ימין את יהב אפריאט במקומו של בובקאר טראורה ובחוד את בן מיזן במקומו של בנג'מין קוקו, שלא הבקיע כבר מעל אלף (!) דקות. השבוע יצא לי להשתעשע עם עצמי ברעיון המופרך שמא קיימת תחרות סמויה בינו לבין דניאל טננבאום, שוערה של מכבי תל אביב, מי יכבוש/יספוג ראשון, ומי יודע? אולי זה יקרה במקביל במחזור 16 כשנגיע לבלומפילד, שם גם הבקיעה הקבוצה את שערה האחרון אי שם במחזור השביעי לפני יותר מ-500(!) דקות. כבר בדקה ה-21 מצא עצמו קוקו על כר הדשא בשל פציעה מוקדמת של מיזן, ואילו אפריאט סגר 90 דקות בהחלט מרעננות וטובות מבחינתו. לאחר מחצית ראשונה חלשה, במחצית השניה הייתה התעוררות מסוימת ובחלקים נרחבים שלה הקבוצה אף גילתה דומיננטיות קלה במרכז השדה, אלא שחוסר המחץ והדיוק שוב היו בעוכרינו וכך נאלצנו להסתפק בעוד נקודה ומשחק שני רצוף ללא שערים.

3. כהשתקפות ראי של ערב יום שלישי האחרון, גם החלק הזה של הטור יפתח באופן חיובי ולא להרבה זמן. אין שמח ממני לתת למועדון מילה טובה על פעילותו הקהילתית, כאשר לפני המשחק נערך טקס מרגש לזכרו של עמרי יונגר ז"ל, בוגר מחלקת הנוער שלנו, במעמד בני משפחתו. באמת שאפו גדול. ועכשיו לשריקת הפתיחה: כבר בדקות הראשונות שחקני הקבוצה נראו מבוהלים וחניכיו של ברק בכר לא התקשו להביך פעם אחר פעם את ההגנה הירוקה, שהתרגלה כנראה לסמוך על השוער המצוין שלה. לאחר לחץ כבד ושער שנפסל, הצליחו האורחים מבירת הנגב לנצל טעות לא אופיינית של איתמר ישראלי ולעלות ליתרון שנשמר עד לסיום, ואיך נאמר זאת בעדינות שיא? לא בדיוק בזכות ההגנה הטובה שלה. עם השריקה למחצית הסבתי את תשומת לבם של יהודה וניר חבריי כי הכדור טייל יותר בתיבת החמש שלנו מאשר במחצית המגרש של האורחת, תגובתם הייתה – "וואלה נכון, אתה חייב להכניס את זה לטור", אז הנה בבקשה. במחצית השנייה באר שבע הורידה הילוך ואפשרה לירוקים קצת יותר חופש פעולה, אבל עם נתון של 24% אחזקת כדור במשחק כולו ועם משחק כה אנמי, לא היה סיכוי להשוות.

4. בשבת מחכה לנו הפועל רעננה לקרב תחתית קריטי. כדי לסיים בהצלחה את המסע לעבר ארבע הנקודות שהתחיל באשדוד, חייבים לייצר יותר מצבי הבקעה ולהתחיל את משחק ההגנה כבר במרכז השדה. זה אומר שחוליית הקישור שלנו חייבת לבוא טוב יותר לידי ביטוי מהמשחקים האחרונים. בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ממש לא עדיף פגרה

    עדיף שיתעוררו ויצאו מההלם ומהאדישות שלהם ויתחילו לנצח משחקים כי אנחנו כבר מועמדים וודאים לירידה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר