יצחק שום. צילום: עזרא לוי
יצחק שום. צילום: עזרא לוי

יצחק שום: "הפועל כפר סבא הייתה צריכה להיות עם חמש נקודות נוספות"

השער של עומר פדידה מול הפועל רעננה הציל את אופיר חיים ככל הנראה מפיטורים השבוע, הבעלים לא השיב לשאלה האם נשקל זעזוע על הקווים. פדידה צפוי לחזור להרכב מול הפועל חיפה, מאמצים להכשיר את אטנדה

פורסם בתאריך: 9.12.19 11:40

הפועל כפר סבא סיימה סיבוב מאכזב במיוחד במקום ה-11 בטבלה עם 11 נקודות, מרחק שתיים בלבד משכנתה הפועל רעננה, שמתחת לקו האדום. תשעה שערים בלבד כבשה כפר סבא ב-13 מחזורים, ארבעה מהם של עומר פדידה. אגב, אותו פדידה שסופסל ואיזן מול רעננה 50 שניות בלבד לאחר שנכנס כמחליף, "הציל" ככל הנראה את מאמנו מפיטורים מוקדמים ונראה שחיים יזכה להזדמנויות בתקווה שהקבוצה תגלה מגמת שיפור בפתיחת הסיבוב השני מול הפועל חיפה ובמשחק הגביע מול מ.ס כפר קאסם מהלאומית.

"מבחינת רמת המשחק בשבעת המשחקים הראשונים היינו בסדר ואחר כך חלה ירידה", סיכם הבעלים יצחק שום את הסיבוב הראשון. "מבחינת נקודות היינו צריכים להיות היום עם חמש נוספות". לשאלה האם שקל זעזוע בעמדת המאמן העדיף שום שלא להגיב. השבוע שהה הבעלים בחו"ל, ככל הנראה באלבניה, בחיפושים אחר חלוץ שצפוי להחליף את ריצ'רד ורנש המאכזב.

בשבת (18:30, סמי עופר) תתארח כפר סבא אצל הפועל חיפה. הקפטן פדידה צפוי לשוב להרכב הפותח, כאשר במקביל ייעשו פעם נוספת מאמצים להכשיר את הבלם סודיק אטנדה, שמתאושש מפציעה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שום כלום

    אם היית קונה צעצועים לנכד כמו כל סבא טוב, במקום לדחוף אותו למיגרש היו היום לכפר סבא עוד 5 נקודות.

  2. באר שבע שוב הפסידו

    5 או 6 הפסדים רצופים כבר יש להם ובאמצע ניצחון עלינו כי רעדו לנו הרגליים פשוט לא יאומן נותנים כבוד לכל אחד ובסוף גם מפסידים ועוד באותה תוצאה 1-0 נגד בש נגד ביתר נגד מכבי לכל הגדולות נתנו כבוד והשארנו נק כמו פראיירים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר