אדריאן רוצ'ט ועומר פדידה. צילום: עזרא לוי
אדריאן רוצ'ט ועומר פדידה. צילום: עזרא לוי

ציון הסיבוב הראשון של הפועל כפר סבא: מספיק בקושי / הטור של רועי עדן

סיומו של הסיבוב הראשון הוא זמן לסיכום ביניים. הירוקים אמנם עמדו במטרה העיקרית שלהם עד כה, התמקמות מעל הקו האדום, אך כדי לעמוד במשימה בסיום העונה דרוש מקצה שיפורים. תעודת חצי

פורסם בתאריך: 12.12.19 15:37

1. הפועל כפר סבא קיבלה בשבת האחרונה יריבה נוחה למדי כדי לחזור למסלול הניצחונות לאחר שליקטה שתי נקודות בלבד בששת המחזורים הקודמים. אלא שהפועל רעננה קיבלה יריבה נוחה אף יותר וכך נפרדו השכנות מהשרון בחלוקת נקודות, ומי יודע? אולי זו גם תהיה הנקודה שתסייע לפחות לאחת מהן לשרוד העונה בליגת העל. החשש של אופיר חיים מפיטורים עקב הירידה הדרסטית ביכולת ובקצב צבירת הנקודות שוב בא לידי ביטוי במספר שינויים מפתיעים בהרכב הפותח, אך גם הפעם הם לא הניבו את הניצחון המיוחל. למחצית ירדה רעננה ביתרון לאחר סגירה חובבנית של הבלם ג'ניה ברקמן על השחקן שלו. עם פתיחת המחצית השנייה החליף אדריאן רוצ'ט את גרשון קופי החלש, אלא שמהר מאד הצדיק רוצ'ט את אי הכללתו בהרכב. כרבע שעה מאוחר יותר היה זה עומר פדידה, שעלה אף הוא מהספסל, שהצליח לאזן את התוצאה ועמוק בתוספת הזמן הקפטן כמעט השלים צמד ומהפך דרמטי אך אסף צור התעופף והדף מצוין ובכך עשה צדק, כי לא הגיע לנו לנצח אחרי עוד משחק חלש.

2. מחצית העונה הסדירה כבר מאחורינו והגיע הזמן לסיכום ביניים: אם להיות כנים, הרי שרוב האוהדים היו קונים בתחילת העונה כל מקום בטבלה שהוא מעל הקו האדום, כך שבפרמטר הזה הקבוצה עמדה במשימה. עם קצת פחות צניעות ויותר שאפתנות, אין ספק שלפי רמתה הירודה של הליגה שלנו בהחלט ניתן להציב רף מעט גבוה יותר עם פזילה למקומות 7-9 מבלי להסתבך במאבקי ההישרדות. ההתחלה בישרה טובות ובתום המחזור השישי הקבוצה צברה 8 נקודות ואף התמקמה במקום השישי בטבלה. ההפסד הטראומתי במחזור השביעי להפועל תל אביב היווה את נקודת המפנה ומאז הוסיפו לעצמם חניכיו של אופיר חיים שלוש נקודות בלבד כשברוב המשחקים גילתה הקבוצה יכולת מביכה.

להלן גיליון הציונים:

הנהלה – אי השקעה כספית מספקת בקבוצה שהובילה לרכש לא מספיק איכותי, חוסר נשמה, תחושת ניכור קשה מול המשאב מספר 1 של המועדון, האוהדים. הציון: טעון שיפור.

מאמן – מצד אחד, קשה לבוא אליו בטענות במבחן התוצאה כי הקבוצה בהחלט נמצאת במקום ריאלי ביחס למשאבים שהוקצו לו. מצד שני, הקבוצה הראתה במספר משחקים שמבחינת יכולת היא מסוגלת להרבה יותר ממה שהיא מציגה לאחרונה. הציון: כמעט טוב.

אופיר חיים. צילום: עזרא לוי

אופיר חיים. צילום: עזרא לוי

הגנה – נכון, ההתקפות בארץ לא מאיימות במיוחד (אפילו האלופה ומוליכת הטבלה כבשה רק 20 שערים). ועדיין, חמש קבוצות בלבד ספגו יותר מאיתנו. איתמר ישראלי, סודיק אטנדה ואביב סולומון נהדרים. הציון: כמעט טוב מאוד.

קישור – קשה להגיד שיש לשחקני החוליה הזו חלק משמעותי בהישג של חוליית ההגנה. מבחינה התקפית, שחקני החוליה לא תרמו אפילו שער אחד. רוצ'ט ולירוי צעירי מאכזבים במיוחד. הציון: בלתי מספיק.

התקפה – הגרועה בליגה. נכון, מדובר בחוליה התלויה ביותר בחוליות האחרות, ובעיקר בקישור, שבמקרה שלנו אנמי משהו. בהעדר אלטרנטיבות בספסל, פדידה (שמונה שחקנים בלבד בליגה כבשו יותר ממנו) ובובקאר טראורה נותנים את המקסימום, על בנג'מין קוקו מיותר להרחיב את הדיבור. הציון: בלתי מספיק.

בנג'מין קוקו. צילום: רועי עדן

בנג'מין קוקו. צילום: רועי עדן

לסיכום, הציון המשוקלל הוא מספיק בקושי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר