מחמוד יוסף, בנג'מין קוקו ואדריאן רוצ'ט חוגגים בסמי עופר. צילום: ירדי עואמי
מחמוד יוסף, בנג'מין קוקו ואדריאן רוצ'ט חוגגים בסמי עופר. צילום: ירדי עואמי

המשאלה שהגשימו שחקני הפועל כפר סבא / הטור של רועי עדן

את הבקשה של ילדיי אורי ואיתי לכבוד יום הולדתם השחקנים הירוקים יישמו בצורה מוצלחת למדי. עכשיו נשאר רק לקוות שבניגוד ליום הולדת שיש רק פעם בשנה, משחקים וניצחונות כאלה יהיו בתדירות גבוהה יותר

פורסם בתאריך: 18.12.19 15:18

1. ממש עם עלייתם של השחקנים לדשא בסמי עופר, נשפו ילדיי – אורי ואיתי, על נרות עוגת יום ההולדת שלהם, כמובן בצורת מגרש כדורגל, וביקשו משאלה. בניגוד לכללים המקובלים, הם לא שמרו אותה לעצמם ושיתפו את המשפחה המורחבת שהם רוצים שלכבוד יום הולדתם הפועל כפר סבא תנצח. אחדים מבני המשפחה המליצו להם להחליף למשאלה ריאלית יותר, אבל אבא אמר להם שאין צורך ושהוא בטוח שלכבוד יום ההולדת השחקנים יעשו את העבודה. כשמחמוד יוסף כבש את הראשון, שמחת האירוע המשפחתי הייתה כפולה, והעובדה שעומר פדידה היה בשלב הזה עדיין בספסל לא הפריעה לאחיהם הפעוט בן השלוש לקפוץ על הספות עם הצעיף הירוק ולשיר את השיר היצירתי והמקורי "הפועל פדידה".

כמה דקות מאוחר יותר גם השופט וצוות ה-VAR החליטו להעניק לנו מתנת יום הולדת בדמות פנדל הזוי לאחר הסתננות נהדרת של טום שלח לרחבה, אלא שבנג'מין קוקו החליט שהוא לא בדיוק חלק מהמסיבה המשפחתית שלנו והחטיא ברשלנות. עם פתיחת המחצית השניה הוא כבר התאפס קצת על עצמו אחרי שאופיר חיים הסביר לו בחדר הלבשה שיש בכפר סבא שני ילדי יום הולדת שממש מצפים לניצחון במשחק הזה, והוריד בראשו כדור מצוין לבובקאר טראורה, שבחצי מספרת שלח מקרוב את הכדור לרשת העליונה ואת שלושת ילדיי חזרה לקפיצות ולריקודים על הספות. עכשיו נשאר רק לקוות שבניגוד ליום הולדת שיש רק פעם בשנה, משחקים וניצחונות כאלה יהיו בתדירות גבוהה יותר.

2. לפני המשחק אמרתי לאחייני בהחלטיות שמנצחים והוא לא הבין מהיכן הביטחון. התחושה הזו התבססה בעיקר על כך שהיה לי ברור שאחרי שני ניצחונות רצופים של האדומים מהכרמל הם יבואו למשחקם הביתי מולנו די שאננים, ולשמחתי זה בדיוק מה שקרה. לזכותם של השחקנים שלנו יאמר שהם ידעו לנצל זאת היטב כדי לצאת בצדק עם כל הקופה. למרות ריבוי החיסורים, ניכר כי אופיר חיים עשה את ההתאמות הנכונות וכבר מדקות הפתיחה ראינו קבוצה נחושה שמסתכלת ליריב בלבן של העיניים. למרות הלחץ של המקומיים לחזור למשחק בשליש האחרון, אפשר היה לחוש ששום דבר לא ימנע מאיתנו את הניצחון נוכח משחק הקרבה יוצא מהכלל של כל השחקנים. שלישיית הבלמים עשתה עבודה אדירה וגם המגנים המחליפים שלח וטריקו גטהון היו מצוינים, עד כדי כך שאיתמר ישראלי נותר כמעט מחוסר עבודה.

3. חשוב מאוד כעת ליצור המשכיות וזה כולל גם את משחק הגביע מול כפר קאסם, שנערך לאחר כתיבת שורות אלו. בשלישי נארח את קריית שמונה לקרב תחתית חשוב. הסטטיסטיקה מולה בשנים האחרונות מעולה מבחינתנו, אלא שכדי לזכות בניצחון בית ראשון העונה הסטטיסטיקה הזו לא תעזור, משחק נחוש וחכם כמו בשבת האחרונה בהחלט עשוי לסייע בהשגת המטרה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוהד ירוקהאני מקווה מאוד שאופיר חיים

    אני מקווה מאוד שאופיר חיים יעלם מעל מפת הכדור רגל זרק שחקנים של העונה שעברה שיותר טובים מהשחקנים של העונה בפחות כסף אים תוצאות על המגרש עלו ליגה הביא שחקנים של ליגה ז אין להם מושג מה זה לשמור על המצב הקיים שעלינו ליגה ליגה דחוף לעשות שינוי להביא שחקנים במקום הגרוטאות שהביא אופיר חיים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר