יצחק שום. צילום: רמי לוי
יצחק שום. צילום: רמי לוי

יצחק שום: "אין שום כוונות להחליף את אופיר חיים, הכל בסדר"

אם לא די בהדחה מול כפר קאסם בגביע, הגיעה התבוסה לקריית שמונה שהעמיקה את המצב הקשה של הפועל כפר סבא. הבעלים יצחק שום נותן בשלב הזה גיבוי למאמן, אך בכיר בקבוצה טוען: "הרבה דברים צריכים להשתנות"

פורסם בתאריך: 25.12.19 16:42

אווירת נכאים שוררת בהפועל כפר סבא בעקבות שני המשחקים האחרונים שגרמו לאכזבה קשה במועדון. אם ההדחה מול מ.ס כפר קאסם מהלאומית עוד נכללה בקטגוריית ההפתעות של סיבוב ח’, לא כך לגבי שלוש חתיכות בבית מקריית שמונה, שנאבקת עם כפר סבא בחלק התחתון ובעקבות הניצחון המשכנע חלפה על פניה בטבלה. נכון לעכשיו מעמדו של המאמן אופיר חיים לא על הפרק, אבל במידה והיכולת הדלה תימשך ייתכנו התפתחויות גם בגזרה זו. הבעלים יצחק שום אושפז בבית חולים בתחילת השבוע בשל דלקת ולא נכח במשחק. בבוקר יום רביעי חש טוב יותר ושוחרר לביתו.

יצחק שום, יש לך כוונה להחליף את המאמן?
"אין שום כוונות כאלה, הכל בסדר".

"אנחנו לא מחליפים כרגע מאמן, אבל גם לא מבסוטים ורצים הרבה דברים בראש", הוסיף בכיר בקבוצה. "הקבוצה לא נראית טוב וברור שהרבה דברים צריכים להשתנות, נראה מה יהיה".

בשורות מעודדות התקבלו השבוע בפן הכלכלי, לאחר שמשרד הפנים אישר לעיריית כפר סבא חריגה תקציבית שתאפשר לה לתמוך כלכלית במועדון הכדורגל על מנת לכסות את עלויות אירוח המשחקים באצטדיון העירוני בפתח תקוה, המוערכות בכ-40 אלף שקלים למשחק. לפני כשלושה חודשים אישרה מועצת העיר דמי ערבות בסך 375 אלף שקלים עבור השימוש במתקן, אך התמיכה נעצרה בעקבות התנגדותו של חבר האופוזיציה יוסי סדבון, שפנה בנושא למשרד הפנים וטען כי מדובר בהחלטה הנוגדת את נוהל התמיכות העירוני. מעיריית כפר סבא נמסר: “אנו מודים למשרד הפנים שאישר את התמיכה לקבוצת הפועל כפר סבא בכדורגל, שתאפשר לקבוצה להישאר בליגת העל ולהמשיך לקיים את משחקיה. אנו מאחלים בהצלחה לקבוצה בהמשך העונה”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. איך בדיוק הכל בסדר שום?

    תראה איך הקבוצה שלנו נראית ואתה בשלך … הכל בסדר – תמשיך לחלום ניפגש בלאומית

  2. אחרי ההפסד למכבי נהיה כבר

    מתחת לקו האדום אם לא אחרונים רעננה ונס ציונה לא יאבדו נק לנצח

  3. יום שישי שעה 15:00

    חבל דווקא היה נחמד אם היינו נשארים יותר מעונה אחת בליגת העל

  4. הכל בסדר הא

    גם אחרי רביעיה למכבי נכון? קבוצות שאיתנו בתחתית כמו חדרה ונס ציונה הוציאו מהם תיקו רק אנחנו כמו לוזרים לא מסוגלים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר