עומר פדידה. צילום: ניר קידר
עומר פדידה. צילום: ניר קידר

פדידה בספק למכבי תל אביב, בהפועל כפ"ס מחפשים חלוץ זר

הקפטן, שלא פתח בהרכב בארבעת המשחקים האחרונים, סובל מפציעה בברך. בנג'מין קוקו עלול לעזוב את הקבוצה בינואר. שביעות רצון ממחמוד יוסף, שימשיך בהרכב

פורסם בתאריך: 26.12.19 10:37

בהפועל כפר סבא מנסים להתאושש משתי המפלות שחוו בשבוע האחרון, לקראת המשך המאבקים בתחתית ליגת העל. בקבוצה שללו אפשרות שהמאמן חיים עושה סדרת חינוך לעומר פדידה, שפתח על הספסל בארבעת המשחקים האחרונים – שלושה בליגה ואחד בגביע. הסיבה לכך על פי גורם בקבוצה היא שהקפטן סובל מבעיה טורדנית בברך ולכן אינו כשיר ל-90 דקות. אגב, מול קריית שמונה נפצע פדידה שוב באותה הברך והוא בספק להתמודדות בשבת (15:00, בלומפילד) מול מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב.

שחקן נוסף שצפוי להיעדר הוא המגן טום שלח, שסוחב פציעה בשריר התאומים ממשחק הגביע ולא התלבש באמצע השבוע. יהב אפריאט, שנעדר לאחרונה בשל פציעה בגבו, שב השבוע בהדרגה לאימונים סדירים. מי שאמור להמשיך לקבל קרדיט בהרכב הוא מחמוד יוסף, שלקח את הקרדיט שקיבל בשתי ידיים ומציג יכולת טובה בשבועות האחרונים.

בקבוצה כבר עם הפנים לחלון ההעברות והבעלים יצחק שום ממשיך בחיפושים אחר חלוץ זר במקומו של ריצ’רד ורנש ששוחרר. בסיטואציה מסוימת, עשויה הקבוצה להיפרד גם מבנג'מין קוקו, ממנו קיימת אכזבה גדולה בעקבות העובדה שטרם מצא העונה את הרשת. "ברור שהוא לא האחראי הבלעדי, אבל לא זכור חלוץ שלא כבש במשך כל כך הרבה משחקים", אמרו בקבוצה. בנוסף, מי שצפויים לעזוב הם לירוי צעירי ובן מיזן, כמו גם עומר צלישר שלא נמצא בתכניות המקצועיות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר