יגאל בקר. צילום: ניר קידר
יגאל בקר. צילום: ניר קידר

"אני חושב שאני מספיק מוכן ובשל לרמה הזאת"

למרות הרביעייה שספג ממכבי תל אביב, יגאל בקר, השוער המחליף של הפועל כפר סבא, יצא מעודד מהופעת הבכורה שלו, אחרי שהוקפץ להרכב ברגע האחרון. "אחכה להזדמנות הבאה", הוא אומר בראיון

פורסם בתאריך: 2.1.20 10:21

לא רבים המקרים בהם קבוצה תספוג ארבעה שערים ללא מענה, אבל יזכרו ששוער המפסידה היה מצוין בין הקורות. זה בדיוק מה שקרה ליגאל בקר מהפועל כפר סבא, שנזרק למים הקרים, תרתי משמע, מול מכבי תל אביב בגשם השוטף בבלומפילד. גם בקר עצמו לא היה מוכן להופעת הבכורה שלו בליגת העל.

הכל החל בשישי בערב, כשהשוער הראשון איתמר ישראלי קדח מחום וסבל מהקאות בתוספת דלקת בגרון ובאוזניים. כשהחום לא ירד גם בבוקר שבת, הבינו בכפר סבא שמדובר במצב חירום. מנהל הקבוצה, ישי ששון, יצר קשר עם קבוצת הנוער, שהייתה בדרכה למשחק חוץ בקריית אתא. שוער הנוער, מתן גלנטי, שוחרר מהמשחק ברגע האחרון והוזנק אל ספסל הבוגרת, בעוד בקר בן ה-20 תפס את מקומו של ישראלי בין הקורות. בלחץ הצהוב הבלתי פוסק הוא אמנם הוציא ארבעה כדורים מהרשת, אבל לכל מי שצפה בהופעה האמיצה של בקר ברור שהתוצאה יכולה הייתה להיות גבוהה הרבה יותר.

בקר מול יונתן כהן. צילום: ניר קידר

בקר מול יונתן כהן. צילום: ניר קידר

"אני מרגיש טוב, אבל כמובן מאוכזב מאוד", אמר בקר בשיחה עם "ספורט צומת השרון".

אתה זוכר משחק בו שוער קיבל מחמאות למרות שספג רביעייה?
"האמת שלא, אבל בסופו של דבר פחות מעניין מה אני עשיתי, אלא שהקבוצה תעלה, תצליח ותעמוד במטרות שלה".

יצא שנזרקת למים הקרים בלי הכנה מוקדמת.
"אני חושב שאני מספיק מוכן ובשל לרמה הזאת. אני עובד קשה ומגיע לי להיות שם. ההזדמנות הגיעה בהפתעה, אני שמח עליה וחושב שלקחתי אותה בשתי ידיים. הרגשתי מצוין מתחילת המשחק. לכל משחק אני עולה עם 100% ביטחון ובלי שום חשש ואני חושב שכולם ראו את זה למרות גילי הצעיר. אמשיך לעבוד קשה ולחכות להזדמנות הבאה".

הייתה זו כאמור הופעת בכורה של בקר בליגת העל, כשקודם לכן רשם הופעות מול הפועל חיפה בגביע הטוטו ומ.ס כפר קאסם בגביע המדינה. הוא גדל בבית”ר טוברוק ובגיל נוער עבר להפועל רעננה, בה שיחק שנתיים. במקביל הופיע בנבחרות הנוער של ישראל ולפני כחודש זומן לראשונה לנבחרת הצעירה. בעונה שעברה עבר לכפר סבא ששיחקה בלאומית ורשם שתי הופעות בעונת העלייה – בליגה ובגביע. הוא משרת כעובד רס”ר בגלילות ובעוד כשנה ישתחרר מצה"ל. "השאיפות שלי הן לקבל כמה שיותר הזדמנויות לעלות עם הקבוצה למקום הרבה יותר טוב ממה שאנחנו נמצאים עכשיו", הוא מסכם. "בכל דבר שאוכל, אהיה שם כדי לעזור לקבוצה להצליח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. באמת מסכן השוער הזה

    האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות ספג 4 והציל בעצמו עוד 3 לפחות אם לא יום "גדול" שלו זה גם נגמר גם עם 7 ראו את מכבי מול העיניים נבהלו עשו במכנסיים איפה המשחק נגד הפועל חיפה ואיפה זה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר