שחקני כפר סבא עם חיות. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
שחקני כפר סבא עם חיות. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

לוחם מגלן שנפצע העביר הרצאה לשחקני הפועל כפ"ס: "בעבודה קשה ניתן להשיג הכל"

עילי חיות, אוהד הקבוצה בן 22 שמחלים מפציעה קשה אותה עבר לפני שנה וארבעה חודשים, דיבר בפני שחקני הקבוצה הבוגרת ונערי המועדון

פורסם בתאריך: 7.1.20 11:37

שחקני ואנשי הפועל כפר סבא עברו אתמול (שני) חוויה מרגשת, כאשר הגיעו להרצאה של אוהד הקבוצה, עילי חיות, לוחם מגלן שנפצע בתאונה במהלך סדנת שטח ביחידה לפני שנה ארבעה חודשים. חיות בן ה-22, אוהד הפועל כפר סבא מילדות, הוא ספורטאי מצטיין ואלוף ישראל בריצת הרים. משפחתו הקרובה מתגוררת באזור כפר סבא, והוא עוקב אחרי המועדון למרות שמתגורר כיום במושב כורזים, מצפון לכנרת.

את ההרצאה שמעו שחקני קבוצת הבוגרים, נערים א' ונערים ב' של המועדון, ושמעו מחיות על מסע השיקום החל מהשניות הראשונות בהן הבין כי הוא משותק ודרך המלחמה היום יומית על כל תזוזה. חיות, אשר מצבו משתפר כל העת, סיפר על האמונה כי יצליח כספורטאי פאראלימפי ועל ההמשך במסלול הלימודים האקדמיים בספורט ובחינוך.

"תרדפו אחרי החלומות שלכם. בעבודה קשה, ניתן להשיג הכל", אמר חיות לנוכחים. "שיקום זה אומר להילחם על החיים, אני אצליח, אני יודע שאצליח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נראה לי

    גם אם אלוהים יעביר להם הרצאה זה לא יעזור מתפלל כל יום שנצליח להשאר בליגה אכשהו באמת שכבר לא יודע איך שרק לא נרד שיקרה נס

  2. אהבתי שהוא אמר להם בעבודה קשה

    זה בדיוק מה שרואים מהם מתחילת העונה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר