עומר פדידה. צילום: ניר קידר
עומר פדידה. צילום: ניר קידר

פדידה בספק לנס ציונה, גוזלן מועמד להפועל כפר סבא

הקפטן עושה מאמצים לחזור לקרב התחתית ביום ראשון. מחמוד יוסף יחזור להרכב. במידה ויימצא חלוץ זר אחר, בנג'מין קוקו יעזוב

פורסם בתאריך: 8.1.20 14:24

כמה עוד אפשר להתדרדר, הפועל כפר סבא? ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות ונאיביות בלתי נסבלת ברגעי ההכרעה השכיחו כליל את פתיחת העונה המעודדת ומעמידים את כפר סבא בסכנת ירידה ממשית לליגה ממנה עלתה בעונה שעברה. בהיסטוריה הלא ארוכה של יצחק שום במועדון לא תתקשו למצוא חילופי מאמנים, אבל הפעם נדמה שאורך הרוח במועדון נמשך זמן רב יותר מהרגיל וחרף התוצאות האחרונות הוחלט לגבות פעם נוספת את אופיר חיים, שיקבל את הקרדיט לבצע שינויים בחלון ההעברות ובמקביל יתייצב למשחק העונה של כפר סבא בתחתית מול סקציה נס ציונה (ראשון, 19:00, האצטדיון העירוני בפתח תקוה).

הקפטן עומר פדידה עדיין פצוע ובספק למשחק, אך עושה מאמצים לחזור לאיתנו באמצעות אימונים אישיים מדי יום וחיזוק האזור סביב ברכו הפגועה על מנת להוריד ממנה עומס. מחמוד יוסף, שריצה עונש הרחקה מול נתניה, צפוי לשוב להרכב.

לקראת המשחק ובעקבות פתיחת חלון ההעברות ביום שלישי השבוע, יוכל גם הרכש הטרי מהפועל חדרה, הקשר ההתקפי שגיא דרור, לעמוד לרשות הקבוצה. בתחילת השבוע צירפה כפר סבא רכש נוסף – וויליאם לוואגה קיזיטו (26, 1.74 מ'), שחקן כנף מאוגנדה השייך לפולי יאשי הרומנית, שחתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. קבוצתו הראשונה של קיזיטו מחוץ לאוגנדה הייתה לייסואש הפורטוגלית מהליגה השנייה ובכך הפך לשחקן האוגנדי הראשון שמשחק בפורטוגל. לאחר מכן שיחק בקוביליה, ריו אבה ופיירנסה הפורטוגליות, עד שנרכש על ידי פולי יאשי הרומנית ב-2017. בעונתו הראשונה כבש שלושה שערים והושאל לבאטה בוריסוב הבלארוסית ובעונה האחרונה לשחטאר קרגאנדי מקזחסטן, במדיה כבש חמישה שערים ב-24 הופעות. קיזיטו נמנה עם סגל נבחרת אוגנדה ובמאזנו עד כה שער אחד ב-38 הופעות.

יש לציין כי בכפר סבא דאגו מבעוד מועד לסדר ויזה לשחקן ומקווים שלא יהיו עיכובים מיותרים בכל הקשור לאישורים מהשגרירות בארצו, על מנת שיוכל להצטרף לקבוצה בהקדם האפשרי. כמו כן, בשל הפגרה אליה יצאו לאחרונה הליגות באירופה, יגיע השחקן מאוגנדה לאחר שלא שיחק מספר שבועות ובכפר סבא מקווים שייכנס במהירות לקצב ולכושר משחק.

קיזיטו מגיע על חשבונו של ריצ'רד ורנש המאכזב ששוחרר לפני כחודש, וכעת סימן השאלה הגדול נוגע לבנג'מין קוקו, שעדיין לא מצא העונה את הרשת. במועדון הבהירו שהוא שחקן הקבוצה לכל דבר ועניין, אך במידה ויימצא חלוץ זר נוסף הוא צפוי לעזוב. שחקנים נוספים שלא אמורים להמשיך הם הקשר לירוי צעירי והקשר האחורי עומר צלישר, שכבר תקופה ארוכה לא נמצאים בתכניות המקצועיות וייעשה מאמץ למצוא עבורם קבוצה. כמו כן, מחפשים בקבוצה אחר חיזוק ישראלי לחלק הקדמי. חלוץ קרית שמונה, יואל אבוחצירה, הוצע לקבוצה, כאשר מועמד נוסף ששמו עלה הוא חלוץ מ.ס אשדוד, שובל גוזלן. בכפר סבא שומרים כרגע על שקט תעשייתי וממתינים לראות מי מהשניים, אם בכלל, ישוחרר לבסוף מקבוצתו. במקרה שאחד מהם יצורף הוא עשוי להגיע על חשבונו של החלוץ בן מיזן. "קודם כל שיגיעו שחקנים ורק אחר כך נשחרר אחרים", הבהירו בכפר סבא את סדר הפעולות מבחינתם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר