טל מכלוף. צילום: עזרא לוי
טל מכלוף. צילום: עזרא לוי

טל מכלוף: "המפגש מול נס ציונה הוא משחק העונה שלנו"

אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות וירידה אל מתחת לקו האדום, בלם הפועל כפר סבא מבין שניצחון בקרב התחתית ביום ראשון הוא בגדר חובה. קבוצת הנוער התרחקה עד ל-14 נקודות מהמקום הראשון בליגה השנייה

פורסם בתאריך: 9.1.20 12:22

בהפועל כפר סבא ממשיכים ללקק את פצעי ההפסד הכואב 2:1 מול מכבי נתניה, שפגם מאוד בחגיגות שער הבכורה היפה כשלעצמו בליגת העל של יהב אפריאט, מבישול של טום שלח. "אני קצת מבואס, אבל זה יעבור", אמר הבלם טל מכלוף, שטעות קשה שלו הובילה לשער הראשון של רועי קהת. "לא יודע להסביר בדיוק מה קרה שם. המגרש היה בוצי ומחליק, לא הגבתי לכדור כמו שצריך וכשאתה בלם, אתה נענש".

על המשחקים האחרונים הוסיף מכלוף: "אנחנו בתקופה לא טובה ומנסים לצאת ממנה, והדרך לעשות את זה היא באימונים ולא בדיבורים. אנחנו רק בינואר ויש עוד ארבעה חודשים עד סוף העונה, מספיק זמן כדי לחזור למסלול ולצבור נקודות, אבל ברור שביום ראשון זה משחק העונה מבחינתנו. חשוב מאוד לנו השחקנים, לצוות ולכל המערכת, לעשות משחק טוב ותוצאה טובה שתחזיר לנו את הביטחון והאמונה בעצמנו. יש חומר טוב, אבל זה עניין של מומנטום וגלגל שצריך לעצור אותו. בהחלט יש בכוחנו לעשות את זה". גורם במועדון סיכם את התחושה הכללית: "אנחנו לא מחפשים להיראות יותר טוב ולהפסיד, אלא מחפשים נקודות. ברגע שלא לוקחים אותן, קשה להוריד את הלחץ, בטח כשיש ביום ראשון משחק על שש נקודות וקרב על עונה שלמה".

במקביל לחוסר ההצלחה בבוגרים, מי שממשיכה לאכזב היא קבוצת הנוער. בשבת נוצחה הקבוצה בביתה 1:0 מול הפועל עכו בפתיחת הסיבוב השני והתרחקה משמעותית מחבורת הצמרת במחוז הצפון של הליגה הלאומית לנוער. זה לא סוד שקברניטי המועדון שואפים להחזיר את הקבוצה בהקדם לליגה הבכירה, אך עם 22 נקודות במקום החמישי, מרחק תשע מהשנייה הפועל חיפה 'רובי' במקום המוביל למבחנים ו-14 מהמוליכה עירוני נשר, המשימה נראית כרגע קשה עד בלתי אפשרית.

בעקבות העובדה שבבוגרים החלו לקחת שחקנים מקבוצת הנוער לאימונים, צורפו לאחרונה ארבעה שחקנים חדשים – הקשר ירדן שלו ממכבי נתניה, הקשר האחורי ליאם אמר מבני יהודה, שחקן הכנף איתי לוי מרמת השרון והמגן השמאלי ליאב מיכאלי מהפועל רעננה. "בחודש האחרון הקבוצה בתקופה פחות טובה מבחינת התוצאות", אמר המאמן אורן קריספין. "הסיטואציה מאוד מאתגרת וצריך להתרומם גם מהמצבים האלה". קריספין הפתיע והוסיף כי "הפועל כפר סבא מועדון גדול ומכובד שתמיד שואף גבוה ולמעלה, אבל אף אחד לא שם עליית ליגה כמטרה העונה. אנחנו מודעים לחומר השחקנים שיש לנו ומנסים להוציא ממנו את המיטב".

במחלקה מדגישים בקביעות את השאיפה להעלות את הנוער בחזרה לליגה הבכירה.
"שאיפות לחוד ומציאות לחוד".
הקבוצה תנוח בשבת בשל העובדה שהודחה מגביע המדינה ובמחזור הבא תצא למשחק חוץ מול אסי גלבוע, שמתחת לקו האדום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משחק עונה או לא משחק עונה

    רק שלא תעשו במכנסיים כמו בכל התקופה האחרונה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר