אופיר חיים. צילום: רמי לוי
אופיר חיים. צילום: רמי לוי

ההזדמנות האחרונה של אופיר חיים / הטור של רועי עדן

הפועל כפר סבא הייתה ראויה לפחות לנקודה מול מכבי נתניה. למרות הירידה אל מתחת לקו האדום, הירוקים צריכים לשים הכל בצד ולהגיע מוכנים לקרב ההישרדות מול נס ציונה

פורסם בתאריך: 9.1.20 16:58

1. הסיבוב השני של ליגת העל נפתח נהדר עבור הפועל כפר סבא עם ניצחון חוץ מרשים מול הפועל חיפה, מה שהפיח מעט תקווה לקראת המשך מאבקי ההישרדות שצפויים לנו בהמשך העונה. אלא שהתקווה הזו התפוגגה חיש עם רצף של שלושה הפסדים ויחס שערים עלוב של 9:1. בניגוד להפסדים הצורמים מול קרית שמונה ומכבי תל אביב, הקבוצה הציגה בשבת האחרונה משחק לא רע בכלל ואף גילתה דומיננטיות ברבים מחלקיו של המשחק מול מכבי נתניה, שהפתיעה בחולשתה. עד הדקה ה-70, ובעיקר לאורך המחצית הראשונה, שחקני הקבוצה הניעו היטב את הכדור מההגנה ועד האזור המסוכן של רחבת האורחת דרך מרכז השדה, שם אפשרו היהלומים חופש פעולה רב לחניכיו של אופיר חיים.

למרות ההגנה הרכה שהציגו האורחים, בן מיזן ובנג'מין קוקו, החלוצים שהוחתמו הקיץ ביחד עם ריצ'רד ורנש (זוכרים?) כמוציאים לפועל, הוציאו בעיקר לנו האוהדים את העצבים עם עוד ועוד פעולות שבלוניות וחסרות תכלית. בהעדרו של עומר פדידה, שוב היה זה בובקאר טראורה שהראה ניצוצות וניסה ככל יכולתו לעשות משהו, אך לבד זה פשוט בלתי אפשרי. שני השערים שספגנו באו כתוצאה מטעויות קשות שפשוט לא מתאימות לרמות האלה. חבל מאוד ששער השיוויון היפה לכשעצמו, לאחר הגבהה נהדרת של טום שלח והסתננות טובה של המחליף יהב אפריאט עם טאצ' מושלם בכדור, לא הספיק אפילו לנקודה לה היינו ראויים.

2. נכון שהאחריות העיקרית על מצב הקבוצה מוטלת בראש ובראשונה על ראשי המועדון, שמתווים את הדרך ואת מדיניות הרכש והתקציב. עם זאת, לאופיר חיים יש חלק בלתי מבוטל במצב הקבוצה בכלל ובהפסד האחרון בפרט. ניהול המשחק התחיל דווקא טוב עם בחירת מערך התקפי והזנחת מערך שלושת הבלמים, מה שהוכיח את עצמו כנכון לאור התפתחותו של המשחק וחולשת היריבה. בעיצומה של המחצית השניה וכאשר לוח התוצאות עדיין הראה 0:0, קיבל המאמן עודף אומץ, כאשר נאלץ לוותר על דן עזריה שנפצע ובמקומו הכניס את יהב אפריאט, זאת במקום לערוך חילוף כפול של אפריאט במקום מיזן או קוקו ואילו במקום עזריה להכניס את קווין ריינשטיין, שיתכן מאוד והיה מצליח למנוע את השער הראשון שנבנה בדיוק מהמקום שהוא היה אמור לסגור במקום עזריה. אם בהמשך הערב מצאנו נחמה קטנה בהפסדה של השכנה ממערב ונועלת הטבלה מרעננה, הרי שביום שני ניצחה סקציה נס ציונה את בני יהודה והורידה אותנו לראשונה העונה מתחת לקו האדום, והטבלה כידוע אף פעם לא משקרת.

3. ביום ראשון נמשיך את סדרת ארבעת המשחקים הרצופים בפתח תקוה, עם ללא ספק החשוב שבהם, קרב ראש בראש מול נס ציונה. נקווה כי עומר פדידה יוכל לשחק. אם יעדר, הייתי מציע לחיים להיות קצת יצירתי ולפתוח בחוד עם טראורה ואילו באגפים להציב את יוסף ואפריאט, גרוע יותר ממה שאנחנו כבר מכירים בטוח לא יכול להיות. כמובן שכל תוצאה פרט לניצחון לא באה בחשבון במשחק הזה, ואם זה לא יקרה השינוי על הקווים כבר יהיה בלתי נמנע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הוא (שום) עוד ייתן לו גיבוי

    גם אם נפסיד – בכל מקום אחר במצב כזה מחליפים מאמן רק לשום יש סבלנות יפה מאוד

  2. ירוק אוהד בנשמה מ

    משפחת שום צריכה לפרוש באים אין להם תקציב להביא שחקנים שיעשו את העבודה לשים בצד את האגו כי אגו לא נשארים ליגה ולא עולים ליגה תביאו את שלמה יועץ ותעשו משהו אחרת בתום העונה נרד ליגה וזה משהו שלא רוצים אהודים וזה משהו שמשפחת שום זה לא נמצא בראש מעיינם מעניין אותם רק להרביח כסף מקבוצת הילדים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר