יצאה מהקפאה: כפר סבא ניצחה 0:1 את נס ציונה

משחק עונה קשוח בתחתית הוכרע בשער בכורה העונה של בנג'מין קוקו, ששם קץ לארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות. נס ציונה התקרבה לקראת הסיום אבל איתמר ישראלי שמר על הניצחון. בכורה מוצלחת לשגיא דרור

פורסם בתאריך: 12.1.20 21:12

זה לא היה פשוט וגם לא קל לצפייה, אבל הפועל כפר סבא צלחה הערב (ראשון) את משחק העונה שלה בתחתית כשגברה 0:1 על סקציה נס ציונה ושיפרה עמדות בחלק התחתון. שתי הקבוצות לא הציגו כדורגל גדול מול תפאורה עלובה של 585 צופים בלבד, אבל אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, גם אופיר חיים שהרגיש את החרב על הצוואר, יודע שמה שחשובות הן שלוש הנקודות. שגיא דרור ערך בכורה מוצלחת בהרכב של כפר סבא והוסיף מהירות וחדות עם כמה פעולות טובות בחלק הקדמי.

בדקה התשיעית יצא בובאקר טראורה לפריצה סוחפת באגף ימין, השאיר שני כתומים מאחור והגביה לרחבה. בנג'מין קוקו, שחיכה בסבלנות 1,538 דקות לרגע הזה, נגח מ-5 מ' לקרקע ופנימה את שער הבכורה שלו העונה במחזור ה-18, 0:1 לכפר סבא. עם כיבוש השער טס הכובש למנהל הקבוצה, ישי ששון, ונטל שלט שהוכן מבעוד מועד, אותו הניף לעבר יציע אוהדיו ועליו נכתב: "מתנצל שהשער הגיע רק עכשיו. אוהב אתכם".

נס ציונה בעטה לראשונה למסגרת רק דקה להפסקה. כדור חופשי מ-18 מ' של מוסא מאזו עבר את החומה, אבל איתמר ישראלי הדף. בדקה ה-49 מאזו נגח היטב לרשת, אבל היה עמוק בנבדל. ככל שחלפו הדקות נס ציונה התקרבה, אבל ללא תכלית. בדקה ה-72 רז נחמיאס בעט בעוצמה מ-18 מ', אבל ישראלי התעופף והציל שער בטוח. שלוש דקות אחר כך הגיעה הטעות היחידה של ישראלי, שהדף לא טוב ניסיון של גיא בדש, אבל מאזו בעט את הכדור החוזר על גופו של סודיק אטנדה. שמונה דקות לסיום קופחה כפר סבא כשקוקו עבר את עומרי גלזר והשוער קיצץ אותו מחוץ לרחבה. השופט ארז פפיר התעלם, ולמרות שצוות ה-VAR שלח אותו לבדוק את האירוע פעם נוספת, דבק בהחלטתו. מי שספג צהוב בשל מחאות היה חיים, שיכול היה לחייך בסיום לאחר שגם שמונה דקות תוספת זמן לא עזרו לנס ציונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מה הפניקה שתהיו בריאים

    תשחקו את המשחק שלכם 90 דק' הבקעתם שער דק' 10 וזהו הלכתם אחורה נתתם להם את מרכז המגרש תהיו בריאים לא ככה משחקים תשמרו כדור תבואו לקבל תשחקו קרוב 90 דק' – בלי קשר לתוצאה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר