בנג'מין קוקו וישי ששון עם השלט. צילום: ירדי עואמי
בנג'מין קוקו וישי ששון עם השלט. צילום: ירדי עואמי

למרות שער הניצחון: קוקו עדיין עשוי לעזוב את הפועל כפ"ס, ריינשטיין לא בתכניות

שער הבכורה של החלוץ העונה גרם לכאב ראש חיובי לצוות המקצועי, שממשיך להתלבט לגביו. מיזן צפוי לעבור השבוע לאחת הקבוצות מהליגה הלאומית

פורסם בתאריך: 13.1.20 16:59

צפירת הרגעה בהפועל כפר סבא. הקבוצה של משפחת שום אמנם לא הציגה כדורגל גדול אתמול (ראשון), אבל זכתה בדו קרב ישיר וחשוב מאין כמוהו מול אחת מיריבותיה העיקריות בתחתית. הניצחון 0:1 על סקציה נס ציונה החליף מקומות בין השתיים והעלה את כפר סבא מעל לקו האדום עם 17 נקודות, לעומת 15 לקבוצה של עמיר תורג'מן.

מי שחתם את שמו על שלוש הנקודות הוא החלוץ הניגרי בנג'מין קוקו, שחיכה בסבלנות 1,538 דקות ו-17 משחקים עקרים בטרם נגח את שער הניצחון בדקה התשיעית ומיהר להתנצל בפני הקהל הירוק באמצעות שלט שהוכן מבעוד מועד על ידי מנהל הקבוצה ישי ששון. "מצטער שהשער הגיע רק היום. אוהב אתכם, בנג'מין קוקו", נכתב. קוקו, שעדיין מתנדנד ומועמד לעזוב, דאג לכאב ראש חיובי עבור הצוות המקצועי.

השלט של קוקו. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

השלט של קוקו. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

בעקבות צירופו של רייכרט, יקבל גם קווין ריינשטיין הודעה כי הוא רשאי לחפש קבוצה ויצטרף בכך לרשימה של שחקנים שאינם בתכניות, הכוללת את נירן רוטשטיין, לירוי צעירי ועומר צלישר. גם החלוץ בן מיזן לא ימשיך וצפוי להצטרף השבוע לאחת הקבוצות בליגה הלאומית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קוקו אחלה חלוץ

    היה במשבר קורה תנו לו להמשיך הוא עוד יבקיע זאת רק ההתחלה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר