שחף תור. צילום: סימונה שאול
שחף תור. צילום: סימונה שאול

הפועל כפר סבא סיימה סיבוב בהפסד: "בסיבוב השני זה ייראה אחרת"

שחף תור ושחקניו הפסידו בקרב דרמטי להפועל עכו, וסיימו את הסיבוב במקום השני. "לקבוצה לוקח זמן להתחבר ועשינו את זה על הצד הטוב ביותר", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 22.1.20 16:53

קבוצת הכדורסל של הפועל כפר סבא סיימה את הסיבוב הראשון בליגה הארצית בתחושת החמצה כשנוצחה בחוץ על חודה של נקודה, 89:88 בידי הפועל עכו, בקרב צמרת. הפתיחה הייתה כל כולה של הקבוצה הצפונית, שטסה ל-15 הפרש לפני שכפר סבא צמצמה למינוס 8, 21:13 אחרי עשר דקות. ברבע השני נתנו את הטון יותם שירן ולירז אריאלי. רבע התקפי מצוין של 30 נקודות הסתיים בשוויון 43:43.

המומנטום הירוק נמשך במחצית השנייה, כשגם איתי קרביוב תורם את שלו בשני צדי המגרש, וכפר סבא השלימה מהפך וירדה ביתרון 62:67 בתום הרבע השלישי. דקות הסיום שידרו שהניצחון בדרך לחיקה של נציגת השרון, שעלתה לפלוס 11 שלוש דקות לסיום, אלא שאז יצאה עכו לריצה מטורפת והכריעה את המשחק בצורה הכי דרמטית שאפשר – באמצעות שלשה, חמש שניות לבאזר. שירן קלע 24 נק' עבור כפר סבא. עוד בלטו אריאלי עם 17 נק' וקרביוב עם 16 נק' ו-8 ריב'. אור מורדוך קלע 13 נק' וטמיר אריאלי הוסיף 9 לצד 7 אס'. "היה משחק קשוח וטוב בין שתי הקבוצות הכי טובות בליגה. ברוב שלבי המשחק היינו טובים יותר, אבל לצערי לא הצלחנו לנצח", סיכם מאמן כפר סבא, שחף תור. "בסיבוב השני עכו תגיע אלינו הביתה ושם אני מאמין שהדברים ייראו אחרת".

בזכות הניצחון, עכו היא זו שסיימה את הסיבוב הראשון בראש טבלת הליגה הארצית מחוז צפון, כאשר לה ולכפר סבא מאזן זהה של 20 נקודות, תשעה ניצחונות לעומת שני הפסדים. תור סיכם את הסיבוב והוסיף: "עשינו סיבוב ראשון טוב מאוד. בסופו של דבר הרכבנו קבוצה מאפס, לקבוצה לוקח זמן להתחבר ועשינו את זה על הצד הטוב ביותר. הייתה לנו נפילה קטנה בחדרה וההפסד בעכו הוא הפסד לגיטימי בחוץ לקבוצה בקליבר שלנו. בסך הכל הסיבוב היה חיובי מאוד מבחינתנו וחשוב לא פחות שכולם בריאים". הליגה תצא לפגרה וב-4 בפברואר תפתח הפועל כפר סבא את הסיבוב השני במשחק חוץ מול הפועל מעלות, שמדורגת במקום התשיעי בטבלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר