בובקאר טראורה. צילום: ירדי עואמי
בובקאר טראורה. צילום: ירדי עואמי

בתשעה שחקנים: הפועל כפר סבא הפסידה 2:1 להפועל תל אביב

בן רייכרט העלה את הירוקים ליתרון בדקה השמינית, אך מוטי ברשצקי השווה בדקה ה-15. אלי חכמון גנב את ההצגה שלף תוך מספר דקות אדומים לנועם גמון, גרשון קופי ואופיר חיים בסיום המחצית הראשונה. מאור בוזגלו הכריע את המשחק במחצית השנייה

פורסם בתאריך: 25.1.20 16:58

הפועל תל אביב, בטח בכושרה הנוכחי, לא זקוקה לאלי חכמון כדי לנצח את הפועל כפר סבא. היום (שבת) היא קיבלה ממנו עזרה בכמויות – שלוש הרחקות תוך דקות ספורות שמוטטו את היריבה ואפשרו לאדומים של ניר קלינגר להשלים ניצחון ליגה חמישי ברציפות, 1:2 שהשאיר את כפר סבא עמוק בתחתית.

הפתיחה הייתה של כפר סבא, שעלתה ליתרון בדקה השמינית. לוואגה קיזיטו הגביה מקו ה-16 ובן רייכרט עלה מעל שני אדומים ונגח ביניהם לרשת, יואב ג'ראפי רק נגע, 0:1. הפועל תל אביב חזרה כבר בדקה ה-15. עומרי אלטמן הוריד למוטי ברשצקי, שבעט כדור חלש שפגע בסודיק אטנדה, שינה כיוון והתגלגל פנימה, 1:1. אלטמן עצמו כבר חגג מהפך עם נגיחה לרשת, אבל השער נפסל בצדק בשל עבירה מוקדמת. אלטמן יהיה גם גיבור הרגעים הבאים שישאירו את כפר סבא חסרת אונים.
בדקה ה-45 גרשון קופי דרך על רגלו שלא במתכוון והורחק בצהוב שני. דקה אחר כך, כמעט באותה נקודה בצד שמאל, פגע נועם גמון באלטמן בצורה מסוכנת ושוב צהוב שני ואדום. המאמן אופיר חיים נכנס לתחומי המגרש עם השריקה להפסקה ומיד ראה גם הוא כרטיס אדום.
בכפר סבא לא האמינו לשרשרת האדומים, וכל שיכלו לעשות הוא לצופף את מרכז השדה ולהתגונן עם הכנסתם של טום שלח ודן עזריה במקומם של קיזיטו ועומר פדידה. זה לא עזר לה לזכות אפילו בנקודה. בדקה ה-61 בעט סטפן ספירובסקי בעוצמה מ-25 מ', איתמר ישראלי הדף רע למרכז הרחבה והמחליף מאור בוזגלו עט על הכדור החוזר והשלים את המלאכה בבעיטה לפינה, 1:2 אדום.
עד הסיום הספיק שי אייזן לחגוג שער בכורה בליגת העל, בטרם גילה כי נפסל בגלל נבדל מוקדם של אלטמן, ויהב אפריאט כמעט חגג שער ביום הולדתו ה-23, עם מבצע נהדר בו הקפיץ מעל מרווין פירסמן בשמאל ובעט שטוח בימין, אבל ג'ראפי היה במקום ושמר על שלוש הנקודות האדומות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תעיף כבר את המאמן הזה

    הוא רוצה לאמן את באר שבע זה החלום שלו תשחרר אותו כבר תהיה אתה על הקווים עדיף

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר