ליאון ניסים ז"ל
ליאון ניסים ז"ל

בגיל 102: יקיר העיר ליאון ניסים הלך לעולמו

ניסים היה פעיל במשך שנים רבות במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא ונחשב לאחד האוהדים האדוקים של הקבוצה. "ליאון היה דמות משמעותית בקבוצות הספורט בעיר ובתרומתו הרבה לקהילה", מסרו בהפועל כפר סבא

פורסם בתאריך: 26.1.20 09:20

ליאון ניסים, יקיר העיר ומבכירי מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא, נפטר אמש (שבת) בגיל 102. ניסים היה איש רב אשכולות. בכלל זה זכה בפרס מפעל חיים על פועלו בהפועל כפר סבא, היה בעל חנות למכשירי כתיבה ואף שימש כספר המיתולוגי של ראש העיר לשעבר, זאב גלר ז"ל.

לפני כשנתיים אף הוענקה לניסים ז"ל תעודת הוקרה לכבוד יום הולדתו ה-100, על ידי אחד האנשים החזקים בעירייה ובקבוצה בעבר ויו"ר ההסתדרות סניף כפר סבא בהווה, שאולי דור. ניסים נותר אוהד שרוף של הפועל כפר סבא עד ליומו האחרון.

הפועל כפר סבא נפרדה מניסים ז"ל ובהודעת ההספד נכתב: "מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא משתתף בצער משפחת ניסים על פטירתו של ליאון שנפטר והוא בן 102. ליאון, מיקירי העיר כפר סבא, ניהל קבוצות ילדים ונוער במועדון, מעורב בעשייה סביב המועדון והיה אוהד אדוק של הקבוצה ועקב אחריה ממש עד ימיו האחרונים. ליאון היה דמות משמעותית בקבוצות הספורט בעיר ובתרומתו הרבה לקהילה". הלוויתו של לאון תתקיים היום (ראשון) בבית העלמין בקריית נורדאו בעיר. יהי זכרו ברוך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שייגרום לחכמון ואלטמן לשלם

    שיבקש מאלוהים שכל מי שפוגע בהפועל כפס שיישלם ויש לא מעט כאלו לצערנו חבל ששום יושב שותק ואדיש למצב הזה במקום שישלח מכתבים להתאחדות תלונות על שופטים במקום שיתלנן על קיפוח ויעשה רעש כמו אשר ברעננה הוא שותק חבל ככה דורכים עלינו עוד יותר

  2. איך אומרים ה' לוקח את הטובים

    מקווה שישמור עלינו מלמעלה שלא נרד ליגה כי כמו שזה נראה עכשו עדיף שלא לדבר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר