יצחק שום, עומר צלישר. צילומים: עזרא לוי, ירדי עואמי
יצחק שום, עומר צלישר. צילומים: עזרא לוי, ירדי עואמי

יצחק שום: "צלישר תקוע כמו מתנחל", צלישר: "לא רוצה לרדת לרמה הזאת"

החזית בין הפועל כפר סבא לצלישר ולירוי צעירי, שמתאמנים בנפרד מהקבוצה, מתחממת. הבעלים אמר: "יש שחקנים שמעניין אותם רק דבר אחד ויחידי - כסף". בנג'מין קוקו מסרב לעבור לקבוצה בליגה הלאומית

פורסם בתאריך: 28.1.20 18:06

אחרי החתמתו של אמאדו סוקונה מהפועל פתח תקוה, גם אגף השחרורים בהפועל כפר סבא התרחב בסוף השבוע שעבר עם עזיבתם של קווין ריינשטיין להפועל עפולה ונירן רוטשטיין להפועל אשקלון. אבל מי שממשיכים להעיק הן על התקציב והן על הבעלים, הם הקשרים עומר צלישר ולירוי צעירי, שלא נמצאים בתכניות ובשבועיים האחרונים לא מתאמנים עם יתר חבריהם לקבוצה, אלא בצד עם מאמן כושר. חשוב לציין שמבחינת ארגון השחקנים והחוק היבש הדבר קביל ולא מדובר בתופעת הנידוי הפסולה.

"עד עכשיו אני לא מבין איך יש שחקנים שמעניין אותם רק דבר אחד ויחידי – כסף", אומר יצחק שום. "לא מעניין אותם לשחק. יש שחקנים שעזבו כי ראו שאין להם מספיק דקות, אבל צלישר תקוע כמו מתנחל ולא מעניין אותו כלום. הוא לא היה סובל אם היה עובר והייתי מוסיף לו את היתר. בשלב מסוים הבאנו לו קבוצה שרצתה אותו – הפועל אום אל פאחם, אבל היא לא הייתה מספיק טובה בשבילו. גם צעירי קיבל הודעה ללכת ולא רוצה. כולם רוצים להישאר בכפר סבא כאילו אין עוד קבוצות, טוב פה ובכל תשיעי לחודש נכנסת משכורת בזמן".

"אין לי מה להתייחס למה שהוא (שום, א"ב) אומר ואני בכלל לא רוצה לרדת לרמה הזאת", אמר בתגובה עומר צלישר. "אני מנסה למצוא קבוצה וכשיהיה משהו רלוונטי, גם אתה תדע וגם הם יידעו". הקשר האחורי הכחיש שקיבל לכאורה הצעה מאום אל פאחם והוסיף: "הם יכולים להגיד מה שהם רוצים, אף אחד לא פנה אלי".

סוכנו של צעירי, גלעד קצב, בודק עבורו אופציות הן בליגת העל והן בלאומית. צעירי עצמו סירב להגיב לדברים, אבל גורמים בסביבתו אמרו: "בכפר סבא מתוסכלים, הם מפסידים כל משחק ומחפשים את אלה שלא משחקים. ברור שלירוי רוצה לעזוב ואין לו מה לעשות שם, אבל יש לו משכורת והוא כבר לא ילד וצריך לדאוג לעצמו לתנאים טובים. כנראה שדברים יזוזו לקראת סוף החלון, אבל הוא ילך רק למקום שהמאמן ירצה אותו וייתן לו לרוץ. בכפר סבא גם כשהיה מצוין היו משחקים איתו, מחליפים אותו בדקה ה-60 ומציקים לו, זה מבאס".

בכל הנוגע לסוקונה, שעבר לכפר סבא תמורת 100 אלף שקלים, החלוץ ייפרד מחר מחבריו בשנה וחצי האחרונות בפתח תקוה ויצטרף רשמית לירוקים. בפתח תקוה מעוניינים לקבל מכפר סבא בתמורה את החלוץ הניגרי בנג'מין קוקו. בכפר סבא הודיעו לחלוץ המאכזב (שער בודד ב-20 מחזורים) שהוא משוחרר עוד לפני הדרבי של פתח תקוה, שהיה גם משחק הפרידה של סוקונה בו גם כבש, אך כאן ציפתה לראשיה הפתעה. קוקו הבהיר לאנשי הקבוצה מהשרון כי הוא מסרב לעבור לקבוצה מהליגה הלאומית ואף נשמע אומר כי במידה ולא תימצא עבורו קבוצה מליגת העל אין בכוונתו לעזוב, גם במחיר הקפאה. גם מ.ס כפר קאסם הוזכרה כמועמדת לקלוט את קוקו. גורם בכפר סבא הבהיר כי אין סיכוי שהחלוץ ייקלט בליגת העל, וציין כי מבחינת המועדון השרוני גם הקפאה היא לא אסון גדול, שכן לקוקו משכורת נמוכה יחסית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שום היקר

    תלמד לפעמים הבאות לא להתחייב בחוזה ככ גבוה לתקופה ארוכה ועוד לשחקן שלא שווה גרוש מה חשבת שהוא יוותר על הכסף שמגיע לו – תלמד לקח אדון שום ותנהל את תקציב הקבוצה בצורה יעילה יותר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר