אופיר חיים. צילום: עזרא לוי
אופיר חיים. צילום: עזרא לוי

שום: "אופיר חיים ימשיך לעמוד על הקווים, אבל בכדורגל בכל יום יכולים לקרות דברים חדשים"

הבעלים התייחס למעמדו של המאמן. גמון, קופי ורייכרט ייעדרו מול מכבי חיפה. רביד גזל יעמוד על הקווים במקומו של אופיר חיים

פורסם בתאריך: 29.1.20 16:55

מעמדו של אופיר חיים בהפועל כפר סבא אמנם רחוק מלהיות יציב, אך בשלב הזה הוא ימשיך לקבל אשראי מהבעלים, יצחק שום. "הכל כרגע אותו דבר ואופיר ימשיך לעמוד על הקווים, אבל בכדורגל בכל יום יכולים לקרות דברים חדשים", רמז שום על אי שביעות רצונו חרף הסטאטוס-קוו. על השיפוט סירב להרחיב ואמר: "אני לא מתעסק בזה. כל מילה שאגיד עלולה לעלות לי הרבה כסף, אז עדיף לא לדבר".

אם לא די בכך שתגיע כאנדרדוג מובהק למשחק החוץ הכל ירוק מול מכבי חיפה (שבת, 17:30, סמי עופר) הרי שכפר סבא תחסר את המורחקים נועם גמון וגרשון קופי, את בן רייכרט המוצהב וגם את אופיר חיים, שהורחק בהפסקה לאחר שנכנס לתחומי המגרש בהפסקה ועל פי החוק, אינו רשאי כלל להיכנס לחדר ההלבשה של קבוצתו ביום המשחק, אלא לשבת ביציע. מי שיעמוד על הקווים הוא עוזרו של חיים, רביד גזל, כשאת מקומם של המורחקים צפויים למלא טום שלח, דן עזריה ואדריאן רוצ’ט (בהתאמה).

"ברור שיש תסכול מההחלטות של אלי חכמון, אבל מצד שני, גם נתנו לו את האפשרות לגמור לנו את המשחק", הודו בכפר סבא. "בשביל מה שחקנים עושים פאולים כאלה באמצע המגרש? זה חוסר אחריות. לפי הספר, כל הצהובים שלו היו נכונים וברגע שמאמן נכנס למגרש ופונה לשופט, זה אוטומטית הרחקה גם אם לא אמר כלום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירוק מסטול

    עדיף ישב ביציע אם לא ינצחו את ביתר תיקו לפחות לא עשינו כלום בחיפה .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר