שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ענת מיודובניק
שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ענת מיודובניק

קוטלת הענקיות: הפועל כפר סבא ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים (וידאו)

הירוקים השיגו לראשונה העונה ניצחון שני ברציפות, כמו גם ניצחון ביתי ראשון, אחרי מהפך נהדר על הקבוצה מהבירה. אמאדו סוקונה ועומר פדידה כבשו שערים נפלאים. ישראלי עצר פנדל בדקה ה-90

פורסם בתאריך: 5.2.20 22:12

רק לפני ארבעה ימים היו אמאדו סוקונה ועומר פדידה אחראים לסנסציה בסמי עופר מול מכבי חיפה. הערב (רביעי) אותם שני שחקנים היו חתומים על מהפך גדול וניצחון יוקרתי 1:2 על בית"ר ירושלים – הניצחון הביתי הראשון (!) העונה של כפר סבא נטולת הבית, ושש נקודות תוך פחות משבוע שהרחיקו אותה משמעותית מהתחתית הבוערת.

השחקנים חוגגים לאחר המשחק. צילום: ענת מיודובניק

הפתיחה לא בישרה על הבאות ובית"ר עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית. שלום אדרי החליף מסירות עם לוי גרסיה והכניס את שי קונסטנטין, שסיים בכדור מדויק מימין לשמאל, 0:1. בדקה ה-31 הוציא סוקונה התקפה בחלק המגרש שלו, מסר לבן רייכרט וטס לקבל בחזרה. הפריצה שלו הסתיימה בכדור אדיר מ-25 מ', שפגע בראש של דיוגו וארדסקה, שינה כיוון וחדר לרשת, 1:1 ושער בכורה לחלוץ הרכש בהופעתו השנייה בליגת העל. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה הגיע עוד רגע קסם מבית היוצר של פדידה, שסובב כדור חופשי מושלם מ-20 מ' היישר לחיבורים ולא השאיר סיכוי לאיתמר ניצן, 1:2.

בזמן קריאות התתפטר לרוני לוי מהיציע, המשיך הדו קרב הפרטי של קונסטנטין מול ישראלי. בפעם הראשונה הוא עצר אותו באינסטינקט מתוך הרחבה, אבל זה היה רק הקדימון. לפני השיא הוא כבר נכנע לשלומי אזולאי, אבל הודה לסודיק אטנדה שהרחיק מהקו. בדקה ה-90 פסק שניר לוי על פנדל אחרי כדור שניתז מרגלו לידו של ג'ניה ברקמן. קונסטנטין התייצב לניסיון אחרון, אבל ישראלי הדף ברגל ודקות אחר כך הונף על הכתפיים מול היציע הצוהל בירוק, 1:2 גדול בסיום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. איתמר ישראלי

    איתמר ישראלי ועוד פעם איתמר ישראלי השוער הטוב עלי האדמות והוא נכס שלנו תודה לך אבינו שבשמיים

  2. נו הנה בבקשה

    אז כנראה שצדקתי סוקונה ופדידה צריכים לפתוח צריך לתת ל11 הכי טובים לפתוח בהרכב בלי קשר שצריכה להיות תחרות בריאה על ההרכב גם הספסל שלנו סוג של "כוכבים" מה שנקרא כאב ראש חיובי למאמן – תודה לך שום – תודה לך אבינו שבשמיים

  3. איזה אושר - גם הנוער ניצחו

    משחק חוץ קשה אצל הפועל חיפה שרק נמשיך ככה בעזרת השם

  4. וגם עוד משהו שצדקתי

    לגביי שלח – הוא עדיף על גמון והוא מתאים יותר להרכב כי הוא טוב ממנו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר