אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: עזרא לוי
אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: עזרא לוי

טל מכלוף: "כשאנחנו משחקים בפתח תקוה הקהל של הפועל כפ"ס לא בא לידי ביטוי"

בהפועל כפר סבא התאכזבו מההפסד 2:0 להפועל חדרה, אך טל הבלם כבר מסתכל קדימה לקראת קרב התחתית מול מ.ס אשדוד בשבת. בקבוצה ערכו שיחה עם בן רייכרט לאחר האדום. לירוי צעירי עבר למכבי הרצליה

פורסם בתאריך: 12.2.20 15:01

הפועל כפר סבא חזרה בשבת שעברה לממדיה הטבעיים וממשיכה להודות לשלוש הקבוצות שמתחתיה, שמפסידות בשרשרת ולא גוררות אותה בינתיים לאזור המסוכן. ההפסד 2:0 להפועל חדרה אולי היה נמנע, אלמלא חזר הקשר האחורי בן רייכרט לסורו, עם שתי כניסות גסות וחסרות אחריות באזורים לא מסוכנים, ששלחו אותו לחדר ההלבשה כבר בדקה ה-38.

"זו טיפשות, ובגלל זה הבן אדם כבר גמר לעצמו פעם אחת את הקריירה. הוא קיבל עוד הזדמנות ועכשיו זה תלוי בו", אמרו בכפר סבא. “מצד שני, יש סטיגמה על רייכרט שאמנם הרוויח אותה ביושר ורק הוא אשם, אבל אם שחקן אחר היה מקבל אדום מטופש כזה, לא היו עושים כזה רעש".

בן רייכרט. צילום: ירדי עואמי

בן רייכרט. צילום: ירדי עואמי

השחקן עצמו פרסם בתחילת השבע פוסט באינסטגרם בעקבות ההרחקה. "מגיע לי שהמאמן שלי יהיה מאוכזב מכך או יבקרו אותי על הטעות, אך משום מה כולם ישר לקחו את זה לסטיגמה, לכלוכים, הכפשות, לגלוג, זלזול, העיקר לדרוך עליך, לפגוע, להוריד ולרמוס מבלי לחשוב לרגע שמאחורי כל זה יש בן אדם, איש משפחה שעושה הכל כדי להילחם על הקריירה שלו", כתב בין השאר. "אז נכון, טעיתי, אבל זה גם האדום הראשון שלי השנה, יש כאלה שקיבלו שניים ושלושה אדומים השנה, חלקם ישירים, אבל היחס היה שונה. שוב אני אומר, טעיתי, אבל גם עשיתי שינוי גדול בראש ובגישה והייתי מצפה שאנשים קצת ילמדו על מה שעברתי לפני שהם מדברים בצורה הזאת ויכולים לגמור לי את הקריירה".

כך או אחרת, בצוות המקצועי קיימו השבוע שיחה קשה עם השחקן, בה הובהר לו שעליו לגלות אחריות במשחקים הבאים ולהימנע מהרחקות. רייכרט יחמיץ את המשחק החשוב בשבת (18:30, האצטדיון העירוני בפתח תקוה) מול מ.ס אשדוד. גרשון קופי עשוי לפתוח במקומו על חשבונו של ג'ניה ברקמן, ובמקרה כזה גם אדריאן רוצ’ט ישוב להרכב. החלוץ מאוגנדה, לוואגה קיזיטו, סובל מקרע בשריר הארבע ראשי וייעדר בחודש הקרוב. הבלם סודיק אטנדה ספג צהוב חמישי ויחמיץ את משחק הליגה בעוד שבועיים מול הפועל באר שבע, שעשוי להתקיים בנתניה בשל עונש רדיוס שספגה האחרונה בעקבות קריאות גזעניות.

"אם היו אומרים לנו שנצא עם שש נקודות מהשבוע הזה, היינו מחבקים את זה באהבה ענקית. המשחק מול חדרה התפתח לא טוב, אבל אני מסתכל על התמונה הגדולה ולוקח את הדברים הטובים", אמר הבלם טל מכלוף, שלאחרונה ביסס את מקומו בהרכב ומציג יכולת טובה. "יש כרגע פער מהקו האדום, אבל כאחד שהיה במאבקי תחתית אני יודע שדברים יכלים להשתנות מאוד מהר, כך שאי אפשר לנוח על זרי הדפנה".

לקראת המשחק הקריטי מול אשדוד, התייחס מכלוף לעובדה הכואבת שקבוצתו משחקת ללא מגרש ביתי. "האצטדיון בפתח תקוה הוא 'בית' במירכאות ובעיני זה מאוד משמעותי וקריטי", אמר. "קח את כל הקבוצות אחרינו – קריית שמונה, רעננה ונס ציונה – לאף אחת אין קהל. לנו בבסיס יש קהל, אבל ברגע שאנחנו משחקים בפתח תקוה זה לא בא לידי ביטוי. ככה מאבדים 'על ריק' פרמטר חשוב שיכול היה לעזור לנו במאבקים, וחבל". הקשר לירוי צעירי, שהיה מועמד להפועל פתח תקוה ונשאר בסופו של דבר, רשאי היה על פי התקנון לעבור לקבוצה מליגה א' עד יום רביעי וחתם לבסוף במכבי הרצליה מתחתית המחוז הדרומי.

טל מכלוף. צילום: ירדי עואמי

טל מכלוף. צילום: ירדי עואמי

בינתיים, קבוצת הנוער של הפועל כפר סבא רשמה בשבת שעברה הפסד ראשון אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כאשר הפסידה 2:1 למכבי הרצליה. איתי עיואן השווה זמנית בפנדל בדקה ה-39, אך הקבוצה של אורן קריספין ספגה בפנדל משלה שהכריע את המשחק. שמונה מחזורים לסיום העונה כפר סבא מדורגת במקום הרביעי עם 31 נקודות, מרחק תשע נקודות מהמקום שמוביל למבחנים ו-12 נקודות מהמוליכה עירוני נשר. בשבת (11:00, טבריה) תתארח הקבוצה אצל עירוני טבריה מהמקום הלפני אחרון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר