דן עזריה. צילום: ירדי עואמי
דן עזריה. צילום: ירדי עואמי

חוזרת אחורה: הפועל כפר סבא הפסידה 3:1 למ.ס אשדוד

הירוקים רשמו הפסד שני ברציפות, לאחר שספגו מרגליו של דין דוד כבר בדקה השנייה. הירוקים החמיצו אך ספגו שוב בדקה ה-30 מרגליו של שגיב יחזקאל, עומר פדידה צימק (52), אך סודיק אטנדה הורחק (61) וג'יימי מרין סגר את הסיפור (86)

פורסם בתאריך: 15.2.20 20:27

הפועל כפר סבא שבה לסורה. משחק טוב יותר מיריבתה, ושלל מחמאות לצד אפס נקודות. הערב (שבת) זה בדיוק מה שקרה לה מול מ.ס אשדוד, שניצחה 1:3. עם או בלי קשר, מי שירצה לשכוח את המשחק הוא השופט טל זטלמן, בשורת החלטות מעוררות מחלוקת שקיפחו את "המארחת".

עוד לפני שהשעון השלים 120 שניות, מהלך קבוצתי יפה של אשדוד הסתיים בכדור רוחב של בנצי מושל מימין ודין דוד שלח בנגיעה כדור שטוח לפינה הרחוקה. איתמר ישראלי לא זז, 0:1 לאשדוד. כפר סבא ניסתה לחזור בדקה העשירית, כשבובאקר טראורה העביר מימין לאמאדו סוקונה, שבעט מעל השער. שתי דקות אחר כך פגע נאור עבודי בצורה פראית בטום שלח באזור קו האמצע וחייב היה לראות אדום, אבל זטלמן הסתפק משום מה בצהוב. בדקה ה-20 הזדמנות גדולה לכפר סבא, כשדן עזריה עצר על החזה ומ-16 מ' שחרר פצצה לקורה. כפר סבא המשיכה בלחץ וחמש דקות אחר כך קופחה כשאדריאן רוצ'ט נתפס ברחבה, אבל השופט ושופטי המסך טעו כשבחרו להתעלם. בדקה ה-30 מחדל חמור בהגנת כפר סבא הוביל לשני של אשדוד. שלומי אזולאי בעט כדור שטייל ברחבה, סודיק אטנדה הרחיק ברשלנות לקורה ושגיב יחזקאל המשיך ממטר את הריבאונד לרשת, 0:2.

ג'ניה ברקמן ויהב אפריאט נכנסו בפתיחת המחצית השנייה, וכפר סבא חזרה בדקה ה-52. אביב סולומון הקפיץ לתוך הרחבה, הגנת אשדוד ניסתה להרחיק אבל עומר פדידה השתלט, הטעה בימין את רועי גורדנה ובעט בשמאל נהדר לפינה, 2:1. אלא שחלומות הקאמבק ניזוקו קשות בדקה ה-61. אטנדה מנע מתפרצת כשהכשיל את יחזקאל וספג צהוב שני ואדום – ההרחקה השמינית של כפר סבא העונה.

שש דקות אחר כך נגיעת יד של שחקן אשדוד ברחבה הייתה אמורה להעניק פנדל לכפר סבא, אבל עוד החלטה מעוררת מחלוקת של צוות השיפוט השאירה אותה מתוסכלת. ארבע דקות לסיום סגרה אשדוד עניין. גורדנה הקפיץ לדוד, שנבלם על ידי איתמר ישראלי, אבל ג'ימי מרין היה במקום, גלגל לרשת מול שער חשוף וקבע את תוצאת הסיום. כמעט כהרגלה, תיאלץ כפר סבא לעקוב בחשש אחרי שלוש הקבוצות שמתחתיה, שישחקו מחר. לדאבונה, שתיים מהן נפגשות ראש בראש ולפחות אחת תצבור נקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נתפלל שרעננה ונס ציונה ייגמר תיקו

    מתי נסיים משחק ב 11 שחקנים? מתי יקרה הנס הזה ??

  2. שום כהרגלו שותק

    לא שומעים לא רואים ושופטים ממשיכים לקפח בנוהל – עניין שגרתי כבר נהיה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר