שחף תור. צילום: סימונה שאול
שחף תור. צילום: סימונה שאול

השבוע המוצלח של הפועל כפר סבא בכדורסל: "הקבוצה צברה ביטחון"

הירוקים נצמדו למקום הראשון בטבלה אך קיבלו בשורה קשה עם הפציעה של יותם שירן, שסיים את העונה. "מדובר במכה גדולה עבורנו", הודה המאמן שחף תור

פורסם בתאריך: 26.2.20 16:11

קבוצת הכדורסל של הפועל כפר סבא רשמה שבוע מוצלח במיוחד עם שלושה ניצחונות – בחוץ מול קריית אונו במשחק צמוד שהוכרע על חודו של סל – 85:87 ושתי תצוגות משכנעות בבית שכללו תוצאה גבוהה במיוחד – 66:97 על מכבי חדרה, שהפתיעה את כפר סבא בסיבוב הקודם, ובראשון השבוע הביסה הקבוצה 69:98 את הפועל גלבוע ברוש. במועדון ציינו לטובה את שחקן קבוצת הנוער, רועי פריצקי, שקיבל את הבמה והחזיר במשחק טוב עם 7 נק' ו-6 אס'. איתי קרביוב הצטיין בכפר סבא עם דאבל דאבל מרשים של 21 נק’ ו-14 ריב'. לירז אריאלי (20), אור מורדוך (16) ויונתן לוי (14) קלעו גם הם בספרות כפולות.

על הרצף המרשים העיבה פציעתו של יותם שירן המנוסה, שקרע את הרצועה הצולבת בברך במשחק מול קריית אונו וסיים את העונה. "הפציעה של יותם היא מכה גדולה. הוא שחקן מאוד משמעותי, בכיר בליגה הזו ובנינו עליו”, אמר המאמן שחף תור. "יחד עם זאת, יש לנו סגל ארוך ורחב עם שחקנים מצוינים. בכדורסל אין ואקום ואחרים יבואו וייתנו יותר".

על השבוע האחרון של קבוצתו הוסיף המאמן: "עברנו שבוע עם שלושה משחקים. בשורה התחתונה צלחנו את שלושתם וזה מה שחשוב. אני שמח שהקבוצה צברה ביטחון ועוד יותר מזה שהצלחנו לייצב את ההגנה וספגנו בשני המשחקים האחרונים כמות נמוכה של נקודות. התקפית אנחנו קבוצה טובה וזו לא הבעיה שלנו. נצטרך לשמור כדי להגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע".

כפר סבא ממשיכה לשמור על המקום השני בליגה הארצית מחוז צפון עם 27 נקודות – 12 ניצחונות לעומת שלושה הפסדים. מקדימה אותה הפועל עכו עם מאזן זהה, בזכות הניצחון הדרמטי במפגש הישיר ביניהן בסיבוב הראשון. כפר סבא תארח את עכו במחזור הסיום של העונה הסדירה ותקווה לנצח במטרה לתפוס את המקום הראשון לקראת הפלייאוף, אליו יגיעו שמונה הראשונות. בראשון (20:00) צפויה כפר סבא להמשיך במסלול החיובי במשחק חוץ מול האחרונה מכבי קריית ביאליק, שנוצחה בכל 15 משחקיה בליגה העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר