ג'ניה ברקמן. צילום: ירדי עואמי
ג'ניה ברקמן. צילום: ירדי עואמי

ברקמן: "הפועל כפר סבא היא הקבוצה הטובה ביותר בתחתית"

הבלם מבין את חשיבות קרב התחתית מול הפועל רעננה, שיהיה גם משחקו הראשון של עמיר תורג'מן על הקווים: "אסור לנו לאבד נקודות במשחק הזה". גמון, קיזיטו ואטנדה ימשיכו להעדר

פורסם בתאריך: 26.2.20 16:27

בהפועל כפר סבא מייחסים חשיבות רבה לדרבי השרון בסוף השבוע מול הפועל רעננה, שיהיה גם משחק הבכורה של עמיר תורג'מן בתפקיד. ניצחון יסיים ככל הנראה את הסיפור של היריבה, בעוד הפסד ירתיח מחדש את סיר הלחץ, מה גם שקריית שמונה תפגוש בראשון הקרוב לקרב תחתית ישיר את נס ציונה. הקבוצה תחסר את המגן נועם גמון, שנפצע במפשעה בשבוע שעבר באימון וייעדר כחודש מהמגרשים. גם לגאווה קיזיטו הפצוע ימשיך להיעדר, ואילו הבלם סודיק אטנדה, שריצה עונש הרחקה מול באר שבע, ייעדר גם מהמשחק מול רעננה בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

"קצת נפלנו במשחקים האחרונים ואנחנו חוטפים גולים קלים מדי. זה לא משהו שאמור לקרות, בטח לא בקבוצה שנלחמת על ההישארות בליגה", אמר הבלם ג'ניה ברקמן. "לא יודע למה זה קורה. אולי אנחנו מאבדים קצת ריכוז ואולי הלחץ משפיע. מאבקי תחתית יותר קשים ממאבקי אליפות". לקראת המשחק הקרוב הוסיף ברקמן: "בלי קשר לרעננה או מה ההפרש, זה משחק אחרון של הליגה הסדירה ואנחנו מגיעים כדי לקחת שלוש נקודות ולצבור ביטחון להמשך. אין כמו להיכנס לפלייאוף עם ניצחון וזה חשוב לנו מאוד. אסור לנו לאבד נקודות במשחק הזה. אמנם הרבה פעמים אנחנו יוצאים עם מחמאות ולא עם נקודות, אבל אני מאמין שזה ישתנה. אני לא רוצה להישמע שחצן, אבל כפר סבא היא הקבוצה הכי טובה בתחתית".

"אסור להפסיד את המשחק מול רעננה. אנחנו מגיעים אחרי רצף של שלושה הפסדים, ואפילו נקודה או שתיים מתוך התשע יכולות היו לעזור לנו מאוד בכל מה שקשור לביטחון של השחקנים", הוסיפו במועדון. "להגיד שנפלנו מכל היריבות? ברור שלא, אבל זה כבר לא משנה". העובדה שרעננה במומנטום שלילי עוד יותר, לא ממש משנה לאנשי כפר סבא: "זה לא שאנחנו במומנטום של ניצחונות ואין פה יותר מדי מקום לחוכמות. ניצחון שלנו והפער מרעננה יצמח לעשר נקודות, הפסד והוא ירד לארבע. בשבילם זה הצ’אנס האחרון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר